خبرگزاری کار ایران

داستان کارگر نانوایی که با کاروان ورزش کارگری به اسپانیا می‌رود

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۵۹

عیسی بیگلو هستم کارگر نانوایی لواشی. از 6 سالگی هم درس خواندم و ورزش کردم و هم کارکردم. دیپلم گرفتم و همچنان در نانوایی لواشی کارکردم و الان هم کارگر هستم. افتخار می‌کنم که کارگرم و ورزش را هم جدی دنبال می کنم...

به گزارش ایلنا، کنفرانس خبری متولیان و مسئولین کاروان ورزش کارگری که عازم اسپانیا هستند امروز برگزار شد و ابتدا بد نیست به دو نماینده ایی که از جانب ورزشکاران در این کنفرانس حضور یافته بودند شروع کنیم.

دو ورزشکاری که مشخصا کارگر هستند و برای اینکه ثابت شود ورزشکاران اعزامی از دل کارگران انتخاب شده ‌اند سخنان این دو قهرمان و چکیده ای از آن را  می‌آوریم: یونس عیسی بیگلو هستم کارگر نانوایی لواشی. از 6 سالگی هم درس خواندم و ورزش کردم  هم کارکردم. دیپلم گرفتم و همچنان در نانوایی لواشی کارکردم و الان هم کارگر هستم. افتخار می کنم که کارگرم و ورزش را هم جدی دنبال می‌کنم. باور کنید اگر مسابقات کارگری نبود من هرگز فکر نمی کردم به خارج اعزام شوم. تشکر می‌کنم و دعا میکنم برای مسئولین کارگری که باعث شدند من شاگرد نانوا به عنوان قهرمان ملی و قهرمان کارگری به اسپانیا بروم.

ورزشکار بعدی یوسفی عطا کاراته کا است و او هم از کارگرانی است که از خط تولید یک کارخانه به عضویت کاروان ورزش کارگری اعزامی به اسپانیا در آمده است: من از شما خبرنگاران تشکر می کنم و می خواهم که مدیران را تشویق کنید تا بیشتر به ورزش کارگری توجه کنند. من البته از مدیران خودم نهایت تشکر را دارم ولی اگر یکبار اسم و عکس من یا دوستانم را در روزنامه یا تلویزیون ببینند تشویق می شوند تا بازهم به ورزش کارگری اهمیت بدهند.

سخنان این دو نماینده کاروان اعزامی کارگران به بازیهای جهانی اسپانیا خالص و بدون دخل و تصرف بود. برای همین به دل همه چسبید  و همه کارگرانی که ورزش را جدی تر دنبال می کنند بدانند که یک روز نوبت آنها هم می رسد چه اینکه بازیها و رقابت‌های جهانی کارگری برای کارگان است و به گفته رییس فدراسیون کارگری ورزشکاران حرفه ای و ملی اصلا حق ثبت نام در مسابقات کارگان را ندارند.

کنفرانس خبری مسئولین کاروان ورزشی کارگان اعزامی به اسپانیا امروز با حضور آقایان صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی و دادکان مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی – حیدری مدیرکل ورزش کارگران و رمضی رییس فدراسیون کارگری با حضور خبرنگاران در ساختمان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

کاروان ورزشی ایران نیمه اول تیرماه با 139 نفر برای حضور در ششمین دوره بازیهای جهانی کارگران عازم توستا در اسپانیا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز