خبرگزاری کار ایران

امضاء تفاهمنامه فدراسیون کبدی با فدراسیون ورزش کارگری

دکتر اورسجی مصمم در مسیر تحقق برنامه های راهبردی فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۱۴

جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری با عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی با هدف راه اندازی رشته کبدی در بین کارگران کشور تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش ایلنا در نشستی که با حضور رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، با اورسجی رئیس فدراسیون کبدی کشورمان برگزار گردید تفاهم نامه همکاری پیرامون گسترش این رشته ورزشی در بین خانواده بزرگ کار و تلاش به امضارسید. کبدی امسال با افتخار آفرینی در رقابت های جاکارتا توجه ویژه ی عموم مردم را به خود جذب نمود و سبب شد تا آغاز تازه ای بر ورزش کبدی کشورمان باشد.

این درحالیست که با توجه به قدمت و محبوبیت این رشته ورزشی در بین ایرانیان که از گذشته های دور در کوچه و خیابان به آن می پرداختند و همچنین قرابت آن با جامعه کار و تلاش لزوم گسترش آن در ورزش کارگری بیش از پیش محسوس بود.

برهمین اساس و در نشستی که امروز در محل فدراسیون ورزش کارگری برگزار گردید، اورسجی و رمضی پیرامون اهداف و نقاط مشترک طرفین بحث و تبادل نظر نمودند و در پایان نیز با توافق صورت گرفته تفاهم نامه ای با محوریت گسترش این رشته ورزشی در بین جامعه کار و تلاش و افزایش همکاری هادر زمینه هایی نظیر آموزش و فراهم نمودن تجهیزات سخت افزاری جهت برگزاری رویدادهای ورزش کارگری، به امضارسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز