خبرگزاری کار ایران

مراسم تجلیل از پهلوان کریمی

تجلیل از قهرمان یا پهلوان؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۹۵

مراسم تجلیل از علیرضا کریمی ملی پوش کشتی کشورمان به همت سازمان بسیج ورزشکاران در مجموعه امام علی(ع) سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) با حضور مسئولین کشوری و نظامی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور سردار غیب پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران، سید امیر حسینی ریاست فدراسیون ورزش کارگری و سایر مسئولین برگزار گردید، از علیرضا کریمی ملی پوش کشتی کشورمان که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تن به شکست داد تا در برابر رژیم غاصب صهوینیستی به میدان نرود، تجلیل بعمل آمد.

پهلوان یا قهرمان بحثی بود که در این مراسم بر روی آن تاکید گردید. کریمی پهلوان است یا قهرمان؟ سوالی که بر ذهن های مان نقش بسته است و هرکس به اندازه درک خود از موضوع نامی برای آن برمی گزیند. 

سید امیر حسینی ریاست فدراسیون ورزش کارگری که سال ها بعنوان مروج ورزش پهلوانی در دنیا فعالیت داشته است، دراین باره می گوید:

فارغ از موضوع برد و باخت باید به این مهم نگریست.اینکه یک ورزشکار مدت ها تمرین میکند تا در میدان مسابقات به عناوین مطلوب دست یابد را فقط یک ورزشکار حرفه ای درک میکند. سختی هایی که در این راه با آنها روبروست. چالش های مالی و ... که امروز ورزش کشور آنها را حس میکند.علیرضا کریمی یک انسان است که از خود گذشتگی، ایثار، جوانمردی، فتوت و تمام خصائص یک پهلوان را در تشک کشتی به نمایش گذاشت.

دبیر کل اسبق کمیته ملی المپیک و فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در ادامه با اشاره به تصمیم کریمی اظهارداشت:علیرضا تصمیم سختی را گرفت و مدال خود را در حمایتی از مردمی از دست داد که دعای خیرشان مدال های زیادی برگردن علیرضا محسوب می شود. 

همه ساله ورزشکاران زیادی از خود گذشتگی میکنند و در حمایت از مردم فلسطین کارهای مشابه علیرضا را انجام میدهند که نشان دهنده به راه افتادن یک جریان حمایتی است. این موضوع دیگر به یک ورزشکار یا یک تیم خلاصه نمیشود و جریان فکری بزرگی را راه اندازی کرده که نتایجی فرامادی را در پی دارد.

علیرضا به این باخت پهلوانانه قهرمان شد وارزشی فارغ از دنیای مادی ما‌به دست آورد.

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز