خبرگزاری کار ایران

مسابقه خیریه برای هموطنان کرمانشاهی

منتخب کارگران استرحتگاه انزلی و فومن- خبرنگاران و عکاسان ورزشی

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۶۴

تیم های منتخب کارگران استرحتگاه انزلی و پیشکسوتان فومن به همراه خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران (قلم ورزش) در دو دیدار رفت و برگشت در تهران و فومن بیاد مصیبت دیدگان زلزله کرمانشاه به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ؛ عباس خوش اخلاق مدیر مجموعه استراحتگاه کارگران سنگاچین بندر انزلی با تایید این مطلب گفت: کارگران و ورزشکاران همواره در چنین مواقعی پیشرو بوده اند و ما هم با هماهنگی هایی که با مدیر تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران آقای احمد میرزاییان انجام دادیم قرار بر این شده که ابتدا این هفته 5 شنبه 9 آذرماه به تهران بیاییم و با تیم خبرنگاران دیداری داشته باشیم و در دیدار برگشت هم تیم خبرنگاران مهمان ما در مجموعه استراحتگاه بندرانزلی خواهد بود.

وی گفت: نفس این دیدار مهم است و سعی می کنیم با همکاری تیم خبرنگاران ضمن افزایش دوستی ها و انجام دو دیدار دوستانه کمک هایی را هم برای کمک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه به بهانه همین دو دیار جمع آوری کنیم.

شایان ذکر است که تیم خیرنگاران ورزشی ( قلم ورزش) 5 شنبه گذشته دوم آذرماه در دیداری خیرخواهانه به مصاف قهرمانان پرورش اندام رفت. در این دیدار که در ورزشگاه پیام برگزار شد حمید استیلی – امیر تبریزی(ازاولین قهرمانان پرورش اندام ایران) – عباسی مدیر مجموعه ورزشی پیام و جمع زیادی از علاقمندان حضور داشتند ؛  کمک های نقدی و غیر نقدی قابل توجهی جمع آوری و از طریق باشگاه پیام برای کرمانشاه ارسال شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز