خبرگزاری کار ایران

ولی الله شجاع پوریان رییس هیات همگانی تهران:

تدارک 12 ویژه برنامه (ورزشی،فرهنگی) هیات استان در اعیاد شعبانیه

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران از برگزاری 12 جشنواره و همایش (ورزشی فرهنگی، (همگانی در اعیاد شعبانیه و سوم خرداد برای شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران، ولی الله شجاع پوریان رییس هیات استان با اشاره به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه وسالروز 3 خرداد گفت: هیات ورزشهای همگانی استان تهران با ارج نهادن به این اعیاد و همچنین با هدف ارتقا ونهادینه کردن ورزش همگانی در بین تمامی خانواده های تهرانی در نظر دارد با برگزاری ویژه برنامه های ورزش همگانی در این اعیاد همراه شهروندان تهرانی باشد.

وی افزود: ما 12 جشنواره و همایش متمرکز ومتنوع ورزش همگانی برای این اعیاد در نظر گرفتیم که دقیقا" همین برنامه هادرسایر حوزه های استان تهران به صورت فراگیر اجرا خواهد شد.نخستین برنامه همایش کوهروی عمومی  در تاریخ 31 اردیبهشت ماه در توچال می باشد. همچنین همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با حضور اساتید با سابقه این رشته و ورزشکاران ایستگاههای صبحگاهی  همراه با دیگر شهروندان درروز 3 خرداد سالروز فتح خرمشهر در پارک ملت شهر تهران برگزار می شود.

شجاع پوریان با تاکید برآنکه هیات استان در تلاش است در کنار فعالیتهای ورزشی ، ویژه برنامه های فرهنگی و کارگاههای فرهنگی نیز برای جوانان و خانواده های تهرانی برگزار کند بیان کرد: این هیات جشن بزرگ نیمه شعبان را نیز 2 خرداد ماه با حضور عموم مردم در پارک لاله تهران برگزار میکند. همچنین (کارگاه فرهنگی) همراه با پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های فرهنگی استان تهران است که روز 3 خرداد در حوزه شمالغرب تهران برگزار می شود.

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده هیاتهای زیر مجموع ما در شهرستانهای استان تهران نیز برای ارتقای ورزش همگانی شهروندان و جوانان این شهرستانها نیز ویژه برنامه های متعددی را در روز3 خرداد ماه  برگزار می کنند. از جمله این برنامه ها همایش پیاده روی خانوادگی در شمال پاکدشت ،پیاده روی و دوچرخه سواری همگانی در شهرستان شهریار،مسابقات طنابکشی،طنابزنی و همچنین پیاده روی خانوادگی در شهرستان فیروزکوه،همسابقات دارت و طنابکشی در شهرستان پیشوا است.همچنین ،پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان ملارد و همایش پیاده روی بانوان در شهر قدس از دیگر برنامه های هیات ورزشهای همگانی استان تهران در سالروز فتح خرمشهر می باشد.

وی  درادامه افزود: حوزه جنوب شرق تهران نیز قصد دارد در این روز یک کارگاه آموزشی صعود به قله را انجام می دهد.

از دیگر برنامه های تدوین شده هیات همگانی استان تهران برگزاری مسابقات (فنی و قدرتی) مربیان کاربادستگاه ویژه بانوان  در روز 7 خردادماه می باشد که شرایط ثبت نام آن در سایت و کانال رسمی تلگرام هیات درج شده است.

ولی الله شجاع پوریان در انتها با دعوت از کلیه شهروندان و خانواده های تهرانی برای حضور در این جشنواره و همایشات تاکید کرد: هدف هیات ورزشهای همگانی استان تهران فراهم کردن ساعاتی مفرح همراه با ورزشهای گروهی برای تمام سنین شهروندان تهرانی می باشد.    

 

کد خبر : ۳۶۹۵۹۱