خبرگزاری کار ایران

اعزام هیات ورزش کارگری ایران به عراق به سرپرستی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

در این سفر پیرامون اجرائی نمودن مفاد توافق نامه مشترک و همچنین استفاده از ظرفیت های کشور عراق در میان کشورهای اسلامی و عربی و به منظور تاسیس تشکیلات ورزش کارگری کشورهای آسیایی اکو بحث و تبادل نظر و رایزنی های لازم انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، ظهر امروز  چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت هیئت ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ریاست  مهندس حیدریان معاونت فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه عازم بغداد شد.

بنا به گفته مهندس حیدریان این سفر در راستای سیاست های فرهنگی شورای عالی امنیت ملی مبنی بر همکاری های ورزشی با همسایگان و براساس دعوت طرف عراقی صورت گرفته و  پیرامون اجرائی نمودن مفاد توافق نامه مشترک و همچنین استفاده از ظرفیت های کشور عراق در میان کشورهای اسلامی و عربی و به منظور تاسیس تشکیلات ورزش کارگری کشورهای آسیایی اکو  بحث و تبادل نظر و رایزنی های لازم انجام خواهد شد.

دکتر امیر حسینی سرپرست فدراسیون ورزش کاگری، حسن حمیدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران و دکتر اسماعیلی مدیر امور بین الملل فدراسیون اعضای هیأت ایرانی هستند که به ریاست مهندس حیدریان عازم بغداد شدند.  

 

کد خبر : ۳۶۷۸۰۷