خبرگزاری کار ایران

در ادامه مسابقات کارکنان دولت

بانوان دارت باز و تیرانداز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر سکوی اول ایستادند

در ادامه مسابقات کارکنان دولت صبح امروز (5 بهمن ماه) مسابقات دارت و تیراندازی بانوان در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران،بانوان دارت باز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کمیته امداد امام خمینی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران صبح امروز با حضور ناظر هیات ورزشهای همگانی استان  وتفرشی از داوران و مربیان با سابقه ایران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در انتها تیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با 13 امتیاز ،کمیته امداد امام خمینی (ره) با 8 امتیاز و دانشگاه علوم پزشکی ایران با 7 امتیاز به ترتیب توانستند مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب کنند. 

همچنین در مسابقات انفرادی خانم ها الوندیان از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به مقام اول، اکبری از علوم پزشکی ایران  مقام دوم و قلعه نوعی از علوم پزشکی ایران به مقام سوم دست یافتند. 

دارت بانوان

در دیگر مسابقات امروز، تیم های تیراندازی بانوان نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در انتها مژگان رحیمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام اول تپانچه، مرجان رحیمی از وزارت ارشاد اسلامی مقام دوم تپانچه و فریده رحمانوند از وزارت ارشاد اسلامی به مقام سوم تپانچه دست یافتند. 

در بخش تفنگ نیز مهتاب رضیئی از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اول، محترم هنروری  از وزارت ارفرهنگ و ارشاد اسلامی دوم و فاطمه آران از این وزارت مقام سوم این بخش را کسب کردند.

 

کد خبر : ۳۴۱۳۱۴