خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: رونالدو بهترین بازیکن است ولی مسی در یک سطح دیگر از یک دنیای دیگر است

سرمربی منچسترسیتی به تمجید از مهاجم رئال مادرید پرداخت ولی ستاره آرژانتینی را یک ستاره از یک دنیای دیگر دانست.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا با قبول مربیگری در منچسترسیتی، حضور در لیگ انگلیس را نیز تجربه کرد تا بعد از اسپانیا و آلمان بتواند در این لیگ نیز مربیگری کند. تیم او دوشنبه باید در لیگ برتر برابر هال سیتی به میدان برود و در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر نیز به دیدار لیورپول خواهد رفت. 

پپ گواردیولا درباره برنامه‌های تیمش در این فصل گفت: کریسمس بسیار سختی خواهیم داشت. سال‌های پیش عادت داشتیم این موقع از سال در کنار خانواده در تعطیلات باشیم ولی امسال هیچ کریسمی نداریم. به دلیل بازی‌های فشرده در لیگ برتر، باید مدام تمرین و بازی برگزار کنیم. می‌دانم بازی‌های باکسینگ دی تا چه حد برای موفقیت تیم‌ها در لیگ برتر مهم است. تجربه چنین شرایطی برای دوران مربیگری من خوب خواهد بود و درس‌های زیادی به من خواهد داد. 

او درباره مقایسه لیونل مسی با جوایزی چون توپ طلا نیز گفت: با صحبت‌های لوییس انریکه موافقم و می‌دانم مسی تا چه حد بزرگ است. او به خوبی می‌تواند بازی کند و باعث شود دیگران بهترین بازی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شان را انجام بدهند. به همین خاطر باید بگویم کریستیانو رونالدو در حال حاضر بهترین بازیکن است ولی مسی در یک سطح دیگر قرار دارد و از یک دنیای دیگر است. 

کد خبر : ۴۴۰۹۳۱