خبرگزاری کار ایران

ایگواین: یوونتوس دیوانه قهرمانی است

مهاجم بانوی پیر معتقد است عطش بازیکنان یوونتوس به پیروزی به من هم سرایت کرده است. یووه پنج بار متوالی فاتح سری A شده، اما آنها همچنان دیوانه‌ قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

به گزارش ایلنا، گونزالو ایگواین که با به ثمر رسیدن تک گل او در هفته هفدهم سری‌آ ایتالیا یوونتوس توانست از سد رم بگذرد، در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های ایتالیایی گفت: عطش بازیکنان یوونتوس به پیروزی به من هم سرایت کرده است. یووه پنج بار متوالی فاتح سری A شده، اما آنها همچنان دیوانه‌ قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. این باعث می‌شود تا من هم بخواهم به همین روند و کسب پیروزی ادامه بدهیم.

مهاجم آرژانتینی بیانکونری در ادامه اظهار داشت: لیگ هنوز تمام نشده است، اما با توجه به اختلاف‌مان با رقبا مزیت خوبی داریم. هنوز راه طولانی باقی مانده و باید با همین روند به کار خود ادامه بدهیم. اصلی‌ترین رقیب یوونتوس هم خود یوونتوس است. اگر ما قهرمان سری A نشویم، مقصر خودمان خواهیم بود. ناپولی هم به شرایط خوبش بازگشته و رم هم به تلاش خود ادامه خواهد داد، اما ما باید به همین روند به کارمان ادامه بدهیم.

مهاجم 29 ساله بانوی پیر در پایان در مورد انتقال پرسروصدایش در تابستان از ناپولی به یوونتوس خاطرنشان کرد: ناپولی رفتار فوق‌العاده‌ای در قبال من داشت، حالا مردم اگر می‌خواهند من را انسان خوبی فرض کنند، اگر هم نمی‌خواهند چنین فکری کنند که این دیگر مشکل آنهاست. باز هم می‌گویم که تا آخرین لحظه از بودن در ناپولی خوشحال بودم و دلیل پیوستنم به یووه تصمیمی ورزشی بود.

کد خبر : ۴۳۸۹۸۷