خبرگزاری کار ایران

گرت بیل ال کلاسیکو را از دست داد

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، قطعا ال کلاسیکوی پیش رو را از دست خواهد داد.

به گزارش ایلنا، بنابر خبری که وب سایت روزنامه مارکا منتشر کرده است، بیل به دلیل مصدومیت در مسابقه مقابل اسپورتینگ شرایط نامشخصی برای حضور در ال کلاسیکو خواهد داشت. منابع دیگری همانند آ.اس اعلام کرده‌اند که گرت بیل بین 4 الی 6 هفته از میادین دور خواهد بود. این احتمال نیز وجود دارد که او مورد جراحی قرار بگیرد که در آن صورت بازگشتش به میادین طولانی تر نیز خواهد شد.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: "بعد از آزمایش‌هایی که امروز بر روی گرت بیل صورت گرفت، مشخص شد که او از ناحیه تاندون مچ پای راست خود دچار آسیب دیدگی شده است. بعد از این اتفاق، گرت یبل قادر به ادامه بازی در برابر اسپورتینگ نبود و از زمین مسابقه خارج شد. در حال حاضر، دوران ریکاوری گرت بیل آغاز شده است.

زیدان در مصاحبه بعد از بازی دیشب در این خصوص گفت: "فکر نمی‌کنم ضربه شدیدی به پای گرت یبل وارد شده باشد و هنوز خبر دقیقی در مورد احتمال از دست دادن ال کلاسیکو ندارم".

تقویم مسابقات رئال مادرید در هفته‌های آینده بسیار شلوغ است و این تیم باید در ابتدا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا برود و بعد از آن برای مشخص شدن صدرنشینی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در مقابل دورتموند قرار خواهد گرفت. در اواخر ماه آینده، رئال مادرید برای حضور در جام باشگاه های جهان به ژاپن سفر خواهد کرد.

کد خبر : ۴۳۱۸۶۴