خبرگزاری کار ایران

بکهام: زلاتان یک برنده‌ی واقعی است

بازیکن سابق منچستر یونایتد، زلاتان سوئدی را یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ توانست برای یازدهمین بار به عنوان مرد سال فوتبال سوئد انتخاب شود. در این مراسم دیوید بکام پیامی ویدئویی در حمایت از زلاتان فرستاد که در این مراسم برای حاضران پخش شد. 

در پیام ویدئویی بکام آمده است: فیزیک، علاقه به فوتبال و شور و شوق ایبراهیموویچ تغییری نکرده است. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است. خیلی خوشحال هستم که اکنون در منچستریونایتد بازی می‌کند. به همین خاطر از تو ممنونم زلاتان.

بکام همچنین زیباترین گل زلاتان ایبراهیموویچ را ضربه آکروباتیک او به انگلیس می‌داند که دروازه جو هارت را باز کرد. او در این‌باره هم گفت: فقط زلاتان است که می‌تواند چنین گل‌هایی به ثمر برساند. هیچ بازیکنی دیگری قادر نیست مثل او چنین موقعیتی را تبدیل به گل کند. از نظر من زلاتان بازیکنی بزرگ، با کلاس فوتبالی مختص خودش است. او بازیکنی است که برایش فرق نمی‌کند در یک دیدار مهم و تاریخی به میدان برود یا یک جلسه تمرینی. در هر صورت، دوست دارد برنده شود. اگر هم برنده نشود، مثل یکی از بچه‌های من رفتار می‌کند. ناراحت می‌شود، عصبانی می‌شود و کنترل خود را از دست می‌دهد. از نظر من زلاتان یک برنده واقعی است.

کد خبر : ۴۳۱۰۹۲