خبرگزاری کار ایران

اسپالتی: دیدار با امپولی یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما بود

سرمربی رم بعد از تساوی برابر امپولی اظهار کرد تیمش شایسته کسب سه امتیاز بوده است اما به خاطر مساوی از هیچ چیز رضایت ندارد.

به‌ گزارش ایلنا، رم در هفته یازدهم رقابت‌های سری A دو امتیاز ارزشمند را از دست داد تا فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی افزایش پیدا کند. جالوروسی که در خانه امپولی به میدان رفته بود، با وجود این که بازی هجومی و بهتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشت اما نتوانست به گل برسد.

لوچیانو اسپالتی از کسب این تساوی خارج از خانه ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: امپولی بسیار منظم و حساب شده بازی کرد. زمین بازی مناسب نبود تا جایی که به سختی می‌توانستیم توپ را به گردش درآوریم. تیم میزبان به بازی دفاعی روی آورده و تنها می‌خواست روی ضد حملات دروازه ما را تهدید کند. این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما بود. می‌توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. شایسته کسب پیروزی بودیم. از نتیجه به دست آمده راضی نیستم.

سرمربی رم درباره صحنه جنجالی که در لحظات پایانی روی داد نیز گفت‌: گاهی اوقات داوران به راحتی اعلام ضربه پنالتی می‌کند و کوچک‌ترین برخوردی را پنالتی می‌گیرند اما گاهی اوقات هم باید برخورد شدید باشد. از نظر من زمین خوردن محمد صلاح پنالتی نبود و داور به درستی به او کارت زرد نشان داد.

 

کد خبر : ۴۲۴۲۵۴