خبرگزاری کار ایران

کونته: متاسفانه بد شانس بودیم

سرمربی چلسی با وجود شکست برابر وستهام از عملکرد شاگردان جوان خود راضی و به آینده امیدوار است.

به‌ گزارش ایلنا، چلسی با پیروزی پر گلی که برابر منچستر یونایتد به دست آورد هواداران خود را بسیار امیدوار کرد، اما این تیم در جام اتحادیه انگلیس ناامید کننده ظاهر شد و با شکست برابر وستهام از دور رقابت‌ها حذف شد.

آنتونیو کونته بد شانسی را دلیل شکست تیمش برابر وستهام دانست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: چنین بازی‌هایی معمولا بسیار سخت است. می‌دانستیم که بازی سختی برابر وستهام داریم. آنها بعد از گلزنی به کارهای دفاعی روی آوردند و این کار ما را بسیار سخت کرد. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم، اما متاسفانه بد شانس بودیم.
او اظهار کرد: بازیکنان چلسی با روحیه و انگیزه بالا بازی کردند. آنها نهایت تلاش خود را کردند تا دو گل عقب افتاده را جبران کنند. توانستیم یک گل را جبران کنیم، اما متاسفانه بعد از آن توپ های ما وارد دروازه نمی‌شد. انتظار نداشتم که گل دوم را دریافت کنیم و این گل باعث شد تا کار ما بسیار سخت شود.
سرمربی ایتالیایی چلسی ادامه داد: این جام فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان جوان بود. چلسی به همه بازیکنان خود نیاز دارد و من از عملکرد آنها راضی هستم. بر این باور هستم که بازیکنان جوان چلسی عملکرد خوبی از خود نشان دادند. من نکته‌های مثبت زیادی را در آنها دیدم. معمولا درس‌های شکست بیشتر از پیروزی است. من تیم خود را بسیار با روحیه دیدم و به آینده امیدوار هستم.

 

کد خبر : ۴۲۳۰۹۶