خبرگزاری کار ایران

به ادعا رسانه‌های اسپانیایی؛

مسی پانزدهم اکتبر آماده بازی می‌شود

زمان بازگشت فوق ستاره آبی‌اناری‌ها به میادین مشخص شد و او از هفته هشتم می‌تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی شروعی توفانی در فصل جدید با بارسلونا داشت. او در رقابت‌های لالیگا توانست چهار بار برای آبی اناری‌ها گلزنی کند و در لیگ قهرمانان اروپا هم سه گل به ثمر رساند تا ثابت کند که به روزهای اوج خود برگشته است.

مسی در دیدار برابر اتلتیکو مادرید با بدشانسی مواجه شد و آسیب دید تا نتواند در دو دیدار اخیر برابر خیخون و مونشن گلادباخ بارسلونا را همراهی کند.

روزنامه الموندو دیپورتیو زمان بازگشت مسی به میادین را اعلام کرد. این روزنامه نزدیک به بارسلونا تاکید کرد که مسی پانزدهم اکتبر آماده بازی می‌شود و می‌تواند در دیدار برابر لاکرونیا در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا آبی اناری‌ها را همراهی کند.

به این ترتیب مسی به دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید و می‌تواند بار دیگر برابر گواردیولا سرمربی سابق خود به میدان برود.

با وجود این که مسی بازیکن بسیار تاثیرگذاری برای بارسلونا به شمار می‌آید، اما شاگردان انریکه در غیاب این ستاره آرژانتینی هم خوش درخشیده‌اند و در 2 بازی هفت گل به ثمر رسانده‌اند تا جای خالی این ستاره آرژانتینی احساس نشود.

بارسلونا در هفته هفتم لالیگا یک‌شنبه در خانه سلتاویگو به میدان خواهد رفت که این دیدار تقابل لوئیس انریکه با شاگردان سابق خود است. فصل قبل بارسلونا سنگین ترین شکست خود را برابر سلتاویگو متحمل شد و با نتیجه چهار بر یک بازی را واگذار کرد.

 

کد خبر : ۴۱۵۴۰۷