خبرگزاری کار ایران

ونگر: یک امتیاز حق ما بود

سرمربی توپچی‌های لندن معتقد است تیمش در تقابل با قهرمان فرانسه، ۴۵ دقیقه دوم بهتر بازی کرد و شایسته گرفتن یک امتیاز از پاری‌سن‌ ژرمن بود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آرسنال فصل 17-2016 لیگ قهرمانان اروپا را با کسب یک امتیاز در خانه پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرد. در این بازی که به تساوی یک بر یک انجامید، ابتدا ادینسون کاوانی در ثانیه 42 قهرمان لوشامپیونه فرانسه را پیش انداخت، اما توپچی‌های لندن که نمی‌‎خواستند دست خالی پارک دوپرنس را ترک کنند، با فشار به حریف خود در نهایت در دقیقه 78 توسط الکسیس سانچس شیلیایی به گل تساوی رسیدند.

آرسن ونگر پس از این بازی گفت: با وجود اینکه در همان دقیقه یک بازی از پاری‌سن‌ژرمن عقب افتادیم، به لحاظ روحی و روانی خود را نباختیم و در جریان بازی باقی ماندیم. در واقع فرصت کافی برای جبران نتیجه و تصحیح اشتباهات‌مات را داشتیم. در نیمه دوم آزادی بیشتری داشتیم و توپ و میدان را بهتر در کنترل خود داشتیم.در نهایت گلی به ثمر رساندیم که شایسته‌اش بودیم.

سرمربی فرانسوی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس ادامه داد: پاری‌سن‌ژرمن در نیمه دوم از سرعتش کاسته شد و ما هم از این موضوع بهره لازم را بردیم. در نیمه اول در میانه نبردهای تن به تن را به پاری‌سن‌ژرمن واگذار کردیم، اما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و مزد بازی بهتر خود را هم گرفتیم.

این بازی دو اخراجی هم داشت و مارکو وراتی از PSG و الیویه ژیرو از آرسنال به خاطر رفتار غیرورزشی و درگیری با هم در دقیقه 4+90 با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین اخراج شدند. به این ترتیب این دو بازی بعدی تیم‌شان را در این رقابت‌ها از دست می‌دهند.

 

کد خبر : ۴۱۰۶۵۴