خبرگزاری کار ایران

10 نکته ای که درباره پوگبا نمی دانید + تصویر

هافبک فرانسوی تجربیات جالبی در زندگی اش داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، پل پوگبا، بازیکن جدید منچستریونایتد در طول دوران فوتبالش اتفاقاتی برایش رخ داده است که همه از آن آگاه نیستند. در ادامه به این موارد اشاره می‌شود.

باشگاه لو هارو سکوی پرتاب هافبک فرانسوی بود. حضورش در این باشگاه راهش را به تیم های پایه فرانسه باز کرد. عملکردش در رقابت های ملی و بین المللی باعث شد باشگاه‌های بزرگ انگلیسی به او علاقمند شوند.

شماره 42 اولین شماره اش به عنوان یک بازیکن حرفه ای بود. پوگبا با پیراهنی به این شماره برای تیم منچستریونایتد الکس فرگوسن بازی کرد.

هافبک فرانسوی روزی می توانست بازیکن آرسنال شود. زمانی که قصد ترک یونایتد را داشت آرسن ونگر تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را بخرد اما پوگبا یوونتوس را انتخاب کرد. ونگر در این باره گفت: خیلی زود با یووه قرارداد امضا کرد.

بازیکن فرانسوی با یونایتد قراردادش را تمدید نکرد و در سال 2012 بدون این که پولی از یوونتوس دریافت کند با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

ماتیاس و فلورنتین، دو برادر پوگبا هستند. ماتیاس در کرولی تاون تیم دسته سومی لیگ انگلیس بازی می کند و فلورنتین در سنت اتین پا به توپ است. آن ها دوقلو هستند. هر دو برای کشور گینه بازی می کنند.

پوگبا با تیم‌های زیر 16، 17، 18، 19 و تیم بزرگسال فرانسه بازی کرده است. عنوان سومی در یورو 2010 با تیم زیر 17 سال قهرمانی جام جهانی زیر 20 سال 2013 و نایب قهرمانی با تیم ملی فرانسه در یورو 2016 در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

او به عنوان برترین بازیکن جوان در سال 2014 در برزیل انتخاب شد.

پوگبا جایزه گلدن بوی را در ویترین افتخاراتش دارد. او در سال 2013 به عنوان بهترین فوتبالیست زیر 21 سال اروپا انتخاب شد.

الگوی پوگبا، آندره پیرلو ایتالیایی است. پوگبا در این باره گفت: خیلی خوشانس بودم که توانستم با قهرمانم بازی کنم. می خواهم همچون او قهرمان بزرگی باشم.

آرزوی هافبک فرانسوی بازی برابر برادرانش در جام جهانی است. پوگبا در این باره گفت: امیدوارم بردارانم روزی به همراه گینه به جام جهانی صعود کنند و برابر فرانسه قرار بگیرند. حضور سه نفرمان در زمین بازی فوق العاده خواهد بود.

 

 

کد خبر : ۴۰۳۳۳۴