خبرگزاری کار ایران

ایکاردی در اینتر ماندنی شد

باشگاه اینتر برای محفوظ نگه داشتن مهاجم آرژانتینی خود از دست باشگاه‌های ایتالیایی بند فسخ قراردادی نجومی در قرارداد جدید وی گنجانده است.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، مائور ایکاردی سرانجام با سران باشگاه اینتر به توافق رسید و وی در آستانه عقد قرارداد پنج ساله جدیدی با این تیم ایتالیایی است. این مهاجم آرژانتینی که آرسنال و ناپولی هم وضعیت او را زیر نظر داشتند، با امضای قرارداد جدیدش تا ژوئن 2021 در این تیم ماندنی خواهد شد. بر اساس این گزارش‌ها دستمزد سالیانه ایکاردی 4.5 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد که این رقم با پاداش‌‎های در نظر گرفته شده تا پنج میلیون یورو هم خواهد رسید.

در حالی که گفته می‌شود رقم فسخ قرارداد ایکاردی در قرارداد جدید 80 تا 100 میلیون یورو خواهد بود، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد که این رقم ممکن است تا حدود 110 میلیون یورو هم افزایش پیدا کند.

در صورتی که بند فسخ قرارداد 110 میلیون یورویی در قرارداد این مهاجم آرژانتینی گنجانده شود، بعید است در آینده باشگاهی در سری A بخواهد چنین رقمی را برای جذب ایکاردی بپردازد، آن کاری که یوونتوس برای خرید گونزالو ایگواین کرد و 90 میلیون رقم فسخ قرارداد این بازیکن را به ناپولی پرداخت.

 

کد خبر : ۴۰۲۹۲۹