خبرگزاری کار ایران

کونته: ما به بازیکنانی در چلسی نیاز داریم که عاشق تیمشان باشند

سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری خود بر اهمیت نقش هواداران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، کونته در ابتدای این کنفرانس خبری با اشاره به بزرگی و ثروت باشگاه چلسی گفت: هویت تعریف خاص و واحدی ندارد، چه کسی گفته که ثروت به هویت صدمه می‌زند، به عقیده من با ثروت می‌شود حتی هویت صدمه دیده را نیز ترمیم کرد. چلسی باشگاه ثروتمندی است و خوشحالم که مربی تیم فوتبال این باشگاه هستم.

مربی 46 ساله ایتالیایی ادامه داد: در شرایطی سمت مربیگری در چلسی را پذیرفتم که می‌دانستم ورود و خروج برخی ستارگان به تیم چندان تحت کنترل من نبود و نیست. مشخص بود که برخی از بازیکنان مهم چلسی خیال ترک تیم را دارند و منتظر روشن شدن تکلیف مربی آینده چلسی هم نخواهند بود، چنین بازیکنانی را لازم نداشتم و اتفاقا از جدایی آنها از تیم خوشحال شدم، ما به بازیکنانی در چلسی نیاز داریم که عاشق تیمشان باشند.

کونته افزود: از هواداران چلسی می‌خواهم به عنوان تنها عامل قطعی موفقیت تیم، در کنارمان باشند و در طول فصل با صبوری و شکیبایی ما را حمایت کنند. هواداران چلسی حرفه‌ای هستند و خوب می‌دانند با یک پیروزی قهرمان نمی‌شویم و با یک پیروزی هم نابود نخواهیم شد.

کونته در واکنش به سوال خبرنگار گاردین درباره رابطه با مورینیو گفت: من نه آقای خاص هستم نه آقای خوشحال، من مربی چلسی هستم و خود را وارث چیزی از گذشته باشگاه نمی‌دانم، سبک کاری خودم را دارم و برای همکاران خود احترام زیادی قائل هستم.

 

کد خبر : ۳۹۰۳۸۶