خبرگزاری کار ایران

بنیتس سکوتش را در مورد رونالدو شکست

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۶۹

سرمربی پیشین رئال مادرید برای نخستین بار بعد از اخراج از این تیم به صحبت در مورد ستاره پرتغالی پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از BT SPORT، رافائل بنیتس عملکرد خوبی در رئال مادرید نداشت و به همین خاطر هم فرصت بسیار کمی به او داده شد و در نهایت هم برکنار شد تا یکی از بدترین سرمربیان تاریخ رئال لقب بگیرد.

از همان روز نخستی که بنیتس به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد، خبرهای زیادی درباره اختلاف او با کریستیانو رونالدو به گوش رسید و رسانه های اسپانیایی نوشتند که ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با تفکرات سرمربی تیم مشکل دارد.

بنیتس در گفت و گویی که با BT SPORT داشت به صحبت در مورد این موضوع پرداخت و گفت: باید تاکید کنم رونالدو هیچ اعتراضی به تفکرات من نداشت و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه داد. در تمرینات رئال، زیاد کار با توپ انجام می دادم و این همان چیزی است که ستاره های بزرگ آن را دوست دارند. چرا فکر می‌کنید رونالدو باید مشکلی با تمرینات من داشته باشد؟

او ادامه داد: رونالدو بازیکنی به شمار می‌رود که همواره به دنبال کسب پیروزی است. او با همه توان و انرژی که دارد، برای گلزنی تلاش می کند و این بسیار خوب است. همین مساله باعث شده است تا این بازیکن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و همواره از بازیکنان تاثیرگذار باشد.

بنیتس درباره کار سخت رئال مادرید برای رسیدن به صدر جدول رده بندی با وجود تیم آماده ای چون بارسلونا گفت: مشکل رئال این است که بارسلونا دست بردار پیروزی‌های پیاپی خود نیست. رئال با وجود بارسلونا باید در همه دیدارهای خود به پیروزی برسد. حتی در چنین شرایطی هم کار سختی برای صدرنشینی دارد چراکه بارسلونا هم در همه دیدارهای خود پیروز می شود. تنها در صورت لغزش بارسلونا، رئال این شانس را دارد که صدر جدول را تجربه کند.

بارسلونا با پیروزی برابر اسپورتینگ خیخون، با 7 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفت تا کار شاگردان زیدان برای رسیدن به صدر بسیار سخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز