خبرگزاری کار ایران

لیگ NBA

درخشش اروینگ و تریپل‌دابل وستبروک مقابل واشنگتن

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۴۷۲

تیم کلیولند با درخشش گارد رأس خود در وقت اضافه بر ایندیانا غلبه کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (سه‌‌شنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش لبران جیمز و کایری اروینگ در وقت اضافه، میزبان خود ایندیانا پیسرز را در سالن «بنکرز لایف فیلدهاوس» شهر ایندیاناپولیس شکست داد. کلیولند از سال 2010 تا کنون نتوانسته بود انیندیانا را شکست دهد.

کایری اروینگ در این دیدار 25 امتیاز به دست آورد که 6 پوئن آن در وقت اضافه بود. جیمز نیز 24 امتیاز، 12 ریباند و 6 پاس گل به سود تیمش کسب کرد. او تنها به 14 امتیاز دیگر نیاز دارد تا از رکورد 26071 امتیاز کوین گارنت در لیگ عبور کند و شانزدهمین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA لقب بگیرد.

تیم اوکلاهماسیتی تاندر نیز در سالن چیزاپیک انرژی، میهمان خود واشنگتن ویزاردز را با درخشش گارد رأس خود شکست داد. راسل وستبروک برای هفتمین بار در فصل جاری با 17 امتیاز، 13 ریباند و 11 پاس گل، تریپل دابل کرد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میلواکی 104 – ساکرامنتو 111

شیکاگو 96 – یوتا 105 (وقت اضافه نخست)

تورونتو 93 – دنور 112

دالاس 97 – آتلانتا 112

ممفیس 110 – نیواورلینز 95

دیترویت 105 – بروکلین 100

واشنگتن 98 – اوکلاهماسیتی 114

کلیولند 111 – ایندیانا 106

در پایان بازی‌های امروز، تیم‌های کلیولند، تورونتو و میامیی در صدر کنفرانس شرق و بروکلین و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس قرار دارند. در کنفرانس غرب نیز تیم‌های گلدن استیت، سان آنتونیو و اوکلاهماسیتی در صدر هستند و مینه‌سوتا و لیکرز در انتهای جدول ایستاده‌اند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز