خبرگزاری کار ایران

گزارش آس از پیروزی شب عید بارسلونا

اشتباه داور موتور گلزنی مردان انریکه را روشن کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۲۹۵

وب سایت آس اسپانیا پنالتی گرفته شده برای بارسلونا را که منجر به ثبت گل اول این تیم شد، نادرست و کاملا اشتباه خواند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال بارسلونا موفق شد شب گذشته با غلبه بر رئال بتیس بار دیگر به صدر جدول لالیگا برگردد.

در جریان این بازی، تیم فوتبال رئال مادرید به رغم برتری بارسلونا در عرصه تاکتیکی و تکنیکی، بارها دروازه حریف کاتالونیایی را لرزاند و تهدید کرد. تماشای بازی دو تیم حداقل در دقایق ابتدایی این رقابت، هر کارشناس بی طرفی را مجاب می‌کرد تا تساوی دو تیم را پیش بینی کند و یا به یک پیروزی ناپلئونی برای بارسلونا اشاره داشته باشد اما اعلام پنالتی به سودد بارسلونا حتی برای چند ثانیه نیوکمپ را هم ساکت کرد.

روزنامه آس اسپانیا در گزارش خود از گل زده بارسلونا روی ضربه پنالتی می‌نویسد: اشتباه داور موتور گلزنی مردان انریکه را روشن کرد.

در این صحنه مشکوک دروازه‌بان رئال بتیس ضمن دفت توپ و در حالی که به سمت توپ پریده بود، با لیونل مسی برخورد کرد و داور بازی پس از تاخیری طولانی در سوت خود دمید و اعلام پنالتی کرد. دروازه‌بان نخست توپ را دفع کرد و مسی که به همراه حریف خود برای ضربه زدن به توپ بلند نشده بود، برخورد شدیدی با بدن دروازه‌بان داشت. در هر حال این صحنه پنالتی اعلام شد و سرمربی رئال بتیس، پهt>‌په مل هم به خاطر اعتراض شدیدش از کنار زمین اخراج شد و به سمت سکوها رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز