خبرگزاری کار ایران

حرف‌های مورینیو پس از شکستی دیگر

نگرانم اما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان شانس داریم

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۵۶۲

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست دوباره تیمش پذیرفت شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از شکست تیمش با خوردن یک گل در برابر بورنموث گفت: نگران هستم.

با این شکست چلسی تنها سه امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد و همین موجب شد تا مورینیو بگوید: پیش از این بازی هم نگران بودم چون از موقعیت‌مان راضی نیستم. با این نتیجه آن هم در خانه، بیشتر از قبل نگران هستم.

مورینیو گفت حق آبی‌ها بود که سر صحنه درگیری دیگو کاستا و سیمون فرانسیز یک پنالتی به دست می‌آوردند و افزود: موقعیت کافی برای پیروزی بود و داور یک اشتباه بزرگ کرد و برای ما پنالتی نگرفت. درحالی که حریف به دنبال گل نخوردن بود، موفق شد به گل برسد و پیروز شود.

سرمربی پرتغالی اما کوتاه نیامد و افزود: اما چلسی برای فرار از سقوط نمی‌جنگد. چلسی می‌برد و از این خطر دور می‌شود. اما قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه سخت است. قبل از این بازی به چند پیروزی پشت سر هم و نزدیک شدن به بالای جدول فکر می‌کردیم اما این شکست همه چیز را سخت‌تر کرد.

مورینیو گفت: هدف ما کسب سهمیه و فعلا قرار گرفتن در بین شش تیم نخست جدول است.

مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا هنوز مورد اطمینان باشگاه است، گفت بله، باورم این است و در ضمن تاکید کرد در ماه ژانویه حق نقل و انتقال و افزودن بر بازیکنان را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز