خبرگزاری کار ایران

بعد از گرفتن تایید اعضا؛

IOC کار اجرایی اصلاحات‌المپیکی را آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۸۶

بعد از رأی کامل اعضا به برنامه ۴۰ بندی پیشنهادی باخ با عنوان برنامه المپیک ۲۰۲۰، حالا تمرکز IOC روی اجرایی کردن این برنامه‌ها است.

" توماس باخ " رئیس کمیته بین المللی المپیک(IOC) کار اجرایی برنامه اصلاحی ۲۰۲۰ را بلافاصله بعد از گرفتن تایید اعضا کمیته آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از رأی کامل اعضا به برنامه ۴۰ بندی پیشنهادی باخ با عنوان برنامه المپیک ۲۰۲۰، حالا تمرکز IOC روی اجرایی کردن این برنامه‌ها است.

باخ در پایان هفته قبل جلسه‌ای در مقر IOC برای عملی‌سازی تعدادی از بندهای پیشنهادی برگزار کرد. محوریت این جلسه روی پروسه درخواست میزبانی بازی ها(بند یک) و راه اندازی کانال اختصاصی المپیک(بند ۱۹) بود. برنامه اصلاحی ۲۰۲۰ برای پروسه انتخاب میزبان بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ به طور کامل اجرا می‌شود. این پروسه از روز ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ به طور رسمی آغاز می‌شود.

اولین مرحله از پروسه انتخاب میزبان ۲۰۲۴ دعوت جدید از شهرهای علاقه‌مند است تا متقاضیان در این مورد با IOC تبادل نظر کنند. پروسه میزبانی المپیک زمستانی ۲۰۲۲ نیز در حال سپری شدن است، اما تا جای ممکن برخی عناصر مربوط به برنامه ۲۰۲۰ در آن اجرا می‌شود. کمیته بین‌المللی به متقاضیان میزبانی‌المپیک ۲۰۲۲ اطمینان داد که بخش‌های مربوط به کمک IOC برای کاهش هزینه‌ها و اطمینان از ماندگاری بازی‌ها در پروسه میزبانی بازی‌های ۲۰۲۲ نیز اجرایی می‌شود.

گفتنی است، در جلسه IOC برخی شرکای‌تلویزیونی المپیک نیز برای پروژه راه‌اندازی کانال تلویزیونی به عنوان مشاور ویژه شرکت کردند. پیش از این تحقیقاتی در این زمین صورت گرفته بود که براساس آن کار اجرایی راه‌اندازی کانال‌اختصاصی به تدریج آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز