خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی سپک تاکرا

تایلند قهرمان مرحله‌سوم لیگ جهانی سپک تاکرا شد

کد خبر : ۱۱۸۴۹۳

ایران شاید نتیجه را به تایلند واگذار کرد اما هرگز برای باخت در زمین حاضر نشده بود. نبرد ایران تایلند بازنده‌ای نداشت تایلند بازی را برد و ایران روحیه را.

مرحله سوم لیگ جهانی سپک تاکرا در شرایطی با قهرمانی تیم تایلند بکار خود پایان داد که تیم جوان و آتیه دارایران به مقام هشتم جهان قناعت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم تایلند در فینال با حساب سه بر دو از سد مالزی گذشت و سرود قهرمانی خواند. در بازی رده بندی نیز اندونزی سه برصفر بر ار ژاپن پیروزشد و مقام سوم را به خود اختصاص داد. تیم ایران که با ترکیبی جوان قدم به مالزی محل برگزاری این مسابقات گذاشته بود، مقام هشتم را بدست آورد.

جدال جوانان ایران برابر تیم قدر تایلند و بازی خوب برابر تیم اول جهان باعثشد تا سایت فدراسیون جهانی در مطلبی از جوانترین تیم حاضر در رقابت های دور سوم لیگ جهانی تقدیر کند.

در این مطلب آمده است: ایران شاید نتیجه را به تایلند واگذار کرد اما هرگز برای باخت در زمین حاضر نشده بود. نبرد ایران تایلند بازنده‌ای نداشت تایلند بازی را برد و ایران روحیه را. تیم کاملا جوان ایران که نسبت به دو دور گذشته ستارگانش را به همراه نداشت نشان داد که با جوانانش در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز