خبرگزاری کار ایران

پایان جام جهانی فوتبال ساحلی

روسیه قهرمان، اسپانیا دوم و برزیل شوم شد

کد خبر : ۱۰۸۶۹۳

روسیه بار دیگر به همگان ثابت کرد تجربه فاکتور مهمی در دیدارهای جهانی محسوب می شود و با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر و با نتیجه ۵ بر یک بار دیگر جام قهرمانی را در خانه خود نگه خواهد داشت.

امروز دیدارهای رده بندی و فینال جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دیدار اول که تیم سوم و چهارم جهان را مشخص می کرد راس ساعت ۸:۳۰ برگزار شد. در این دیدار تاهیتی و برزیل به زمین مسابقه رفتند. بازی در دوازده دقیقه اول با نتیجه ۳بر دو به سود برزیل به پایان رسید. در وقت دوم هم همین نتیجه تکرار شد و برزیل با به ثمر رساندن ۳ گل دیگر تعداد گل های خود را به عدد ۶ و تاهیتی با زدن ۲ گل دیگر گل های خود را به عدد ۴ برساند. در دوازده دقیقه سوم بار دیگر تیم تاهیتی بر شگفتی سازی های خود ادامه داد و در اوج ناباوری موفق شد ۲گل به دروازه برزیل وارد کند و نتیجه را به تساوی شش - شش برساند. این دیدار که با گذشت زمان بر جذابیتش اضافه می شد به ۳دقیقه وقت اضافه کشیده شد اما این هم پایان ماجرا نبود و هر دو تیم با زدن یک گل به دیگری بازهم شانه به شانه هم برای کسب عنوان سومی جهان جلو رفتند تا اینکه در نهایت ضربات پنالتی تکلیف تیم پیروز این مسابقه را مشخص کرد. پناالتی اول توسط تاهیتی زده شد و دروازه بان برزیل توپ را دریافت کرد و پس از آن برزیل موفق شد تا پنالتی خود را وارد دروازه تاهیتی کند و این دوره را با کسب مقام سوم جهان به پایان برساند.

و اما دیدار فینال راس ساعت ۱۰ شروع شد. روسیه قهرمان دوره قبل به مصاف اسپانیایی رفت که در دیدار قبلش توانسته بود از سد برزیل پر افتخار ترین تیم جهان بگذرد. این دیدار در وقت اول بدون گل به پایان رسید. در وقت دوم روسیه که برای دفاع ازعنوان قهرمانی به این دیدار آمده بود موفق شد با ۲گل زده و یک گل خورده امید خود را برای رسیدن به قهرمانی قوت ببخشد. در نهایت و در دوازده دقیقه سوم روسیه بار دیگر به همگان ثابت کرد که تجربه فاکتور مهمی در دیدارهای جهانی محسوب می شود و با به ثمر رساندن ۲گل دیگر و با نتیجه ۵بر یک بار دیگر جام قهرمانی را در خانه خود نگه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز