خبرگزاری کار ایران

آخرین تمرین دختران والیبال پیش از دیدار با ویتنام

تیم ملی والیبال بانوان ایران صبح امروز آخرین تمرین توپی خود را پیش دیدار با ویتنام برگزار کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران، تیم ملی والیبال بانوان ایران که امشب در چارچوب رقابت‌های کنفدراسیون زنان آسیا باید به مصاف تیم ویتنام برود، صبح امروز آخرین جلسه تمرین توپی خود را پیش از آغاز این مسابقه برگزار کرد.

شاگردان مایدا چیچیچ از ساعت 11:30 به وقت محلی در سالن هانوتورامی شهر وین فو تمرین کردند. دختران والیبال ایران پس از انجام تمرین سبک بدنسازی و مرور تکنیک‌ها با توپ در قالب دو تیم به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران، امشب و از ساعت 20:30 به وقت محلی (18 به وقت تهران) نخستین دیدار خود در رقابت‌های والیبال کنفدراسیون زنان آسیا را مقابل تیم ویتنام که میزبان این دوره از رقابت‌هاست برگزار می‌کند.

پنجمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون زنان از آسیا، از فردا با حضور 8 تیم به میزبانی ویتنام آغاز می‌شود و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال بانوان ایران با هدایت مایدا چیچیچ در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده است. دختران والیبال ایران چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند. تیم ملی بانوان والیبال ایران پیش از این به عناوین هشتم و هفتمی این مسابقات دست پیدا کرده‌اند.

 

کد خبر : ۴۱۰۶۷۱