خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه تمرینات تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان

برنامه جدید تمرینات تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان از سوی کمیته بانوان اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، با به پایان رسیدن اردو های انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان و فوتسال و همچنین اردوهای تدارکاتی تیم های زیر 14 و زیر 19 سال فوتبال، برنامه جدید اردوی تیم ها به شرح زیر اعلام شد.
پس از پایان تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 14 سال از بعدازظهر امروز، اردوی جدید این تیم به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان جهت شرکت در فستیوال زیر 14 سال آسیا از روز 12 بهمن ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد. سرمربیگری این تیم بر عهده معصومه جهانچی است.
اردوی انتخابی تیم ملی زیر 16 سال نیز از روز 16 بهمن ماه به مدت دو روز و در کمپ تیم های ملی برگزار می شود .این اردو سومین مرحله از اردوی انتخابی نوجوانان است که جهت انتخاب و شناسایی برترین بازیکنان برگزار خواهد شد. سرمربیگری اردوی فوق بر عهده شادی مهینی است.
گفتنی است, اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان نیز از روز نهم تا سیزدهم بهمن ماه به میزبانی کمپ تیم های ملی و به سرمربیگری مهناز امیر شقاقی برگزار خواهد شد. اردو های این تیم به منظور آمادگی ملی پوشان جهت شرکت در مسابقات پیش رو است.
لازم به ذکر است؛ دور جدید اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان از روز 16 بهمن ماه به سرمربیگری فروزان سلیمانی آغاز خواهد شد و تا نوزدهم ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر : ۳۴۱۸۱۱