خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم تمامی اردوها را در شهرستان‌ها برگزار کنیم

یاوری: امکانات اردوی نونهالان در حد بزرگسالان است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۸۸

سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران با قدردانی از عوامل برگزاری اردوی این تیم در مازندران گفت: حمایت و میزبانی شایسته استان ها از تیم های ملی رده های سنی مختلف ارزشمند است.

به گزارش ایلنا، اردوی تیم نونهالان از 18 مرداد در شهر بابلسر مازندران آغاز شده و اعضای این تیم در هتل میزبان این شهر اسکان دارند. سرمربی نونهالان در خصوص شرایط و امکانات این اردو گفت:خوشبختانه باید بگویم امکاناتی که در اردوی بابلسر از هر نظر در اختیار تیم نونهالان قرار گرفته به واقع در سطح اردوی تیم های بزرگسالان و حتی تیم ملی است. شاهد رفتار و برخورد بسیار خوب و صمیمی دوستان در اینجا هستیم همچنین بهترین شرایط ممکن را از هر نظر برای ما فراهم کرده اند. هتل و محل اقامت بسیار مناسب که تجربه خوبی برای اعضای تیم در این رده سنی است همینطور بهترین زمین چمن منطقه و سایر ملزوماتی که به بهترین شکل فراهم شده و جا دارد از آقایان کردانی و روحی همچنین همکاران و دوستان ایشان که در این حوزه تلاش زیادی داشتند تشکر کنم. همینطور لازم است از آقای محمدی رئیس کمیته جوانان تشکر کنیم که هماهنگی های لازم جهت برگزاری این اردو را انجام دادند. برخورد و احترامی که در اینجا نسبت به تیم نونهالان دیده می شود مثل تیم بزرگسالان است و به واقع تمامی تیم های رده های مختلف سنی را با نام تیم ملی ایران می شناسند.

یاوری اضافه کرد: رویکرد ما این است که اردوهای تیم نونهالان را در استان های مختلف کشور برگزار کنیم. هم می توانیم در این فرصت بازیکنان مستعد استان ها را در بازی های تدارکاتی بیشتر ببینیم و هم برای بازیکنان تجربه خوبی است که در مناطق و شرایط مختلف آب و هوایی کشور تمرین و بازی کردن را تجربه می کنند. در همین اردو یک مسابقه برابر متین بابل برگزار کردیم که یکی از بازیکنان این تیم را انتخاب کردیم و یک مسابقه دیگر هم برگزار خواهیم کرد ، همانطور که در اردوی قبلی و شهرستان اردبیل هم بازیکنان مستعدی را شناسایی کردیم.

سرمربی نونهالان در پایان گفت: لازم است به این موضوع اشاره کنم که باشگاههای ما نسبت به امکانات و شرایط برگزاری اردو در شهرهای مختلف ایران غافل هستند. با این امکاناتی که به طور مثال در بابلسر می بینیم چرا بسیاری از باشگاهها اردوهای پرهزینه برون مرزی برگزار می کنند؟ امیدواریم از این ظرفیت های موجود و داشته های خودمان به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز