خبرگزاری کار ایران

لیلا سربازی: اردوهای مداوم تیم ملی گلف به سود تیم است/ مشکلات شخصی باعث غیبتم در تمرینات بود

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۴۴

بانوی گلف باز تیم ملی کشورمان در خصوص شرایط اردوی اخیر و مشکلات شخصی خودش صحبت کرد.

لیلا سربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص سابقه خود در تیم ملی گلف اظهار داشت: من از سال 1380 وارد گلف شدم و 3 سال بعد به عضویت تیم ملی در آمدم و از آن زمان تا الان جزو نفرات تیم ملی هستم و تقریبا در این 15-16 سال اخیر فقط در یک سال در تیم ملی نبودم و در سایر اردوها حضور داشتم.

وی از افتخارات شخصی و تیمی خود هم گفت: در مسابقات قبرس سابقه قهرمانی دارم و در این مسابقات با هندیکپ به عنوان نخست بخش انفرادی رسیدم و در بخش تیمی هم نایب قهرمان شدیم و مسابقات دانشجویان جهان ایتالیا و بلژیک هم حاضر شدیم که عملکرد خوبی داشتیم ولی مقامی کسب نکردیم.

بانوی گلف‌باز کشورمان در مورد اردوی اخیر تیم ملی هم عنوان کرد: حدود 40-50 روز قبل نخستین اردوی ما بود که اردوی خیلی خوبی است و اینکه اردوهای پیاپی و پشت‌سر هم می‌گذارند خیلی مفید و تاثیرگذار است و بازیکنان هم از شرایط به وجود آمده راضی هستند. تفاوت این اردو با اردوهای قبل این بود که ریزش نداشتیم و انگیزه‌ زیادی به بازیکنان داده است و اهمیت بالایی دارد.

سربازی در پایان با اشاره به مشکلات شخصی و عدم حضور مداوم در تمرینات هم عنوان کرد: متاسفانه به دلیل دغدغه‌های کاری که داشتم نتوانستم تمرینات مداوم و زیادی داشته باشم ولی تجربه بالایی که در این مسابقات دارم به من کمک می‌کند که عملکرد خوبی داشته باشم و نگرانی بابت عملکردم ندارم ولی متاسفانه مشکلات زندگی شخصی باعث شد تمرینات زیادی نداشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز