خبرگزاری کار ایران

مهدی پور: مقابل 70 هزار هوادارمان مظلوم بودیم/ بعد از باخت مقابل سپیدرود وارد حاشیه شدیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۹۳۱

هافبک تراکتورسازی معتقد است داور بازی با پرسپولیس اشتباهاتی علیه این تیم داشته است.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی‌پور بعد از تساوی مقابل پرسپولیس، گفت: دو بازی دیگر ماندو تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امتیازات باقی مانده را به دست بیاوریم.

وی افزود: یک گله بزرگ دارم. تیم ما امروز مقابل 70 هزار هوادارش بازی می‌کرد اما مظلوم بودیم. داور یک صحنه 50 -50 را به سود ما سوت نزد. با هر داد بازیکنان حریف خطا به سودشان می‌شد. برخی اتفاقات هواداران و بازیکنان ما را عصبی کرد اما کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم.

هافبک تراکتورسزای در مورد حواشی تیمش، خاطرنشان کرد: بعد از باخت مقابل سپیدرود وارد حاشیه شدیم که این مسائل آرامش تیم را گرفت. روحیه تیم بالا بود تا برای قهرمانی برویم اما ترمز تیم کشیده شد و یک حس بد و منفی در تیم ایجاد شد که نتوانستیم این حس بد را از خودمان دور کنیم که به جدول باز گردیم. باید تلاش کنیم برای فصل بعد سهمیه بگیریم.

مهدی پور در مورد غیبت آنتونی استوکس، خاطرنشان کرد:‌استوکس بازیکن زهردار و موثری است. اکثر تیم‌ها از او ترس و واهمه داشتند اما امروز غایب بود. بازیکنان جانشین هم حداکثر تلاش خود را کردند.

وی در مورد سال بعد تصریح کرد: چیزی برای سال بعد مشخص نیست. این مسئله بستگی به شرایط ذوب آهن و تراکتورسازی دارد که باید دید چه تصمیمی می‌گیرند.

مهدی‌پور در ادامه عنوان کرد: فعلا به فکر اتمام فصل هستیم و سپس باید با دو باشگاه صحبت کنیم و یک تصمیم درست بگیریم که به سود ما و آنها باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز