خبرگزاری کار ایران

عدم آمادگی تیم ها و شرایط نامناسب جوی دلیل

موکول شدن رقابت های چوگان جام ارتش به بعد از ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۲۷

رقابت های چوگان جام ارتش که بر طبق تقویم عملیاتی فدراسیون چوگان قرار بود در تاریخ های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار گردد، به بعد از ماه مبارک رمضان موکول گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، تقویم عملیاتی سال ۱۳۹۸ چوگان بسیار پر بار تر از سال های گذشته تدوین شده و برنامه های آن با جدیت تمام در حال پیگیری است.

این در حالیست که در ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت رقابت های جام ارتش در این تقویم برای برگزاری تدارک دیده شده بود که با اعلام تیم ها مبنی بر عدم آمادگی ورزشکاران، اسب ها و شرایط نامساعد جوی و زمین بازی، سبب شد تا مسئولین فدراسیون با هماهنگی معاونت پشتیبانی قرارگاه نزاجا این رقابت ها را به زمان دیگری موکول کنند.

برهمین اساس و با اعلام کمیته مسابقات این رقابت ها قرار است بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود و کلیه تیم ها و شرکت کنندگان در این رقابت حساس خود را برای حضور در چوکه های چوگان  آماده می کنند.

گفتنی است باشگاه ذوالجناح نزاجا نیز تمامی اقدامات لازم را برای برگزاری هرچه بهتر این بازی زیبا و رویارویی تیم های مدعی به بهترین شکل ممکن و براساس استانداردهای موجود انجام داده است تا جام ارتش در سال رونق تولید شکلی متفاوت به خود بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز