خبرگزاری کار ایران

انتخابات هندبال ؛ پیچیده مثل قایقرانی!

ائتلاف هندبالی ها در برابر کاندیدای سفارش شده

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۷۰۱

تا ساعاتی بعد تکلیف انتخابات فدراسیون هندبال هم مشخص می شود و مجمع 38 نفره هندبال یکنفر از 13 کاندیدا را به عنوان رییس خود انتخاب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، در حالیکه تفکری سازمان یافته و غیر محسوس حکایت از تمرکز وزارت ورزش بر روی یکی از نیروهای قدیمی خود برای نشاندن بر کرسی ریاست دارد اما آخرین جمع بندی های خانواده هندبال حکایت از ایستادگی هیات ها در برابر کاندیدای سفارشی دارد  .

براساس اخبار همکارا ما در آخرین ساعات شب گذشته ،که هندبالی ها در هتل المپیک دور هم جمع بودند و در حالیکه حراست وزارت ورزش به شدت کنترل اوضاع را بر عهده داشت تا به غیر از 31 نفر عضو مجمع (هیات ها و نمایندگان باشگاهها و مربیان) هیچ فرد دیگری به خصوص کاندیداها رفت و آمدی به هتل المپیک نداشته باشند روسای تاثیر گذار هیات ها بر روی یک کاندیدای هندبالی به ائتلاف رسیدند و قرار شد که از بین 5 کاندیدایی که اهلیت هندبالی دارند یک نفر را حمایت کنند و در مقابل هر گونه سفارشی ایستادگی نمایند .

آنها دقیقا انتخابات قایقرانی را مثال زدند که سهرابیان را هیات ها از بین خود انتخاب کردند و با قدرت در برابر کاندیدای و.زارت ایستادند و برنده میدان هم شدند.

اکنون هندبالی ها خیلی با حساسیت بیشتر روی این مهم تاکید دارند.

به اعتقاد هیات های استانی کاندیدای مورد تاکید و حمایت غیر محسوس وزارت ورزش 14 ماه بعد بازنشسته می شود و اگر بناباشد که وی انتخاب شود یقینا یکسال بعد آش همان آش و کاسه همان خواهد بود.

به عبارتی علیرغم شخصیت محبوب و بسیار دوست داشتنی کاندیدای مورد نظر باید عرض شود که هندبال از این همه آزمون وخطا خسته شده و می خواهد آرامش داشته باشد.

هندبالی ها می گویند یک رییس از بین خودمان انتخاب کنیم و همه او را حمایت کنیم تا استرس رفت و آمد و تغییرات مداوم نفر اول هندبال  را نداشته باشیم.

هندبالی که طی 6 سال 8 رییس و سرپرست عوض کرده چگونه می تواند آرامش داشته باشد؟!.

با این وجود و براساس آخرین پیش بینی های ما ساعت 14 امروز سرنوشت فدراسیون هندبال را هندبالی ها می توانند رقم بزنند.

انتخاب یک رییس مورد سفارش وزارت یا انتخاب یک هندبالی جوان از بین خود هندبالی ها ؟!

هر چه که خیر و صلاح هندبال است انشالله که پیش آید ولی فقط هندبال به ثبات برسد.

اگر رای هیات ها تغییر نکند و همانی باشد که آخرین لحظات شب گذشته به نتیجه قطعی رسیدند و اتفاقات دیگری نیفتد یک رییس هندبالی بعد از چند سال روی صندلی ریاست فدراسیون خواهد نشست.

ضمنا دیروز علی دولو سرپرست فدراسیون هندبال به شایعات و شبهات مالی به صورت شفاف با ارائه مدارک پاسخ داد و در حالی که تشکیک به وجود آورده بودندکه رحیمی 1/400 گذاشته و رفته و علی دولو اشاره ایی به آن ندارد دولو با ارائه اسنادی معتبر با حضور نماینده وزارت ورزش اعلام کرد که 1/200 هم اکنون در خزانه فدراسیون هست به اضافه هزینه هایی که در طی 4 ماه سرپرستی انجام شده بود را شفاف سازی کرد که بازتاب گسترده زیادی داشته است. رقبای دولو در انتخابات هاکی که فردا برگزار می شود تصور می کردند وی گوشه رینگ قرار گرفته اما دولو برگ برنده اش را دقیقه نود رو کرد تا شانس بزرگی برای برنده شدن در هاکی را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز