خبرگزاری کار ایران

روزهای پرالتهاب هندبال و هاکی ؛ فردا و پس فردا

کیف انگلیسی هم نمی تواند رای مجمع را تغییر دهد!

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۵۹

بارها شنیده ایم(چند بار هم دیده ایم!) که شب انتخابات در اطاق کاندیداها را یک شخص ثالثی می کوبد، لبخندزنان داخل می شود سوغاتی را روی میز می گذارد و یک پاکت هدیه ایی هم ناقابل روی می گذارد که این را فلانی داده برای مخارج رفت و برگشت داده ، سلام رساندند و از این طریق بیادتان بودند!

به گزارش ایلنا، انتخابات فدراسیون هندبال فردا برگزار می شود و از 13 کاندیدای حاضر یک نفر به عنوان رییس انتخاب خواهد شد.

معمولا در آستانه هر کدام از انتخابات فدراسیونها ،حاشیه سازی ها و حرف و حدیث های فراوانی مطرح می شود ، عده ای به تخریب رقیب می پردازند ، بعضی از کیسه خلیفه خرج می کنند ، برخی خود را وصل به دستگاه ورزش می دانند و معدود افرادی هم هستند که به خود اعتماد می کنند و آنقدر اطمینان دارند و سابقه خوبی از خود برجای گذاشته اند که ناخودآگاه بر همه ناپاکی ها قلم قرمز می کشند و مجمع نیز به اینگونه افراد روی خوش نشان می دهد.

بارها شنیده ایم(چند بار هم دیده ایم!) که شب انتخابات در اطاق کاندیداها را یک شخص ثالثی می کوبد، لبخندزنان داخل می شود سوغاتی را روی میز می گذارد و یک پاکت هدیه ایی هم ناقابل روی می گذارد که این را فلانی داده برای مخارج رفت و برگشت داده ، سلام رساندند و از این طریق   بیادتان بودند!

اما به تجربه ثابت شده که اگر چمدان انگلیسی پر از دلار هم به اعضای مجمع یک نفری که اهلیت ندارد به هیات ها بدهد باز رای مجمع تغییری نخواهد کرد.

الحمدلله در انتخابات فردا و پس فردا از این خبرها نیست و دو انتخابات هندبال و هاکی طی دو روز پشت سرهم برگزار می شود تا تکلیف دو فدراسیون روشن شود.

ارتباط ارگانیک بین هندبال و هاکی نیست اما از آنجا که سرپرست هندبال فردا پس از پایان ماموریتش در هندبال باید برود و روز بعد در انتخابات هاکی به عنوان کاندیدا شرکت کند یک جورایی ایندو انتخابات به هم مرتبط است.

 

اتحاد کاندیداهای هندبالی در برابر کاندیدای خاص

 

اما هندبال

روزی که رحیمی آمد و نباید دوباره می آمد بحث قانون بازنشسته ها مطرح بود اما دوستان در وزارت ورزش و جوانان جدی نگرفتند و رحیمی هنوز گرم نکرده بود پس از یکسال ریاست از فدراسیون رفت.

الان دربین افرادی که کاندیدا شده اند باز دو دستگی و چند دستگی را می توان شاهد بود که مهمترین آن اتحادی است که کاندیداهای هندبالی بین خود به وجود آورده اند و نمی خواهند بار دیگر یک غیر هندبالی ریاست هندبال را بگیرد و هندبال را از این که هست عقب تر ببرد.

این عده در برابر جبهه ای ایستادگی می کنند که کاندیدای آن جبهه 14 ماه بعد باز نشسته می شود و اگر هم بر فرض انتخاب شود دوباره 14 ماه بعد باید یک سرپرست برای هندبال انتخاب کنند و باز یکسال دوران سرپرستی و دوباره انتخابات!

خب ، همین الان این بنده خدا که اتفاقا از خوب های ورزش ماست و از افراد باشخصیت ورزش است اما بنابر توصیه بر خی از رانده شده ها پاپیش گذاشته تا این رانده شده ها دوباره جای پایی در هندبال بازکنند وگرنه خود این کاندیدا تمایل و انگیزه ای ندارد و جامعه هندبال هم علیرغم شخصیتی و احترامی که برایش قائل است دوست ندارد هندبال بواسطه وی یک سال بعد بی پدر و مادر شود!

خود این کاندیدا گفته که انصراف می دهد و احتمال انصراف وی زیاد است چون نمی خواهد اعتبارش را برای دیگران خرج کند .

می ماند گروه هندالی ها که 5 نفرند و با هم اتحادی بسته اند تا یک نفر را به عنوان محور و کاندیدای اصلی فردا در مجمع معرفی کنن و همه هم قسم شده اند از کاندیدای مورد نظر حمایت کنند.

براساس شنیده های موثق همکاران ما از بین علیجانی – خلیلی - علیرضا پاکد- حسن پور – یک نفر به عنوان کاندیدای مورد اعتماد هندبالی ها فردا در مجمع معرفی می شود و اگر روال مجمع طبیعی باشد رییس آینده هندبال فردی معتدل ، هندبالی ، بدون جنجال و مورد حمایت قاطبه هندبالی ها خواهد بود.

بنابراین باید به علی دولو سرپرست فدراسیون هندبال تبریک گفت که طی 7 ماه چنان فضا را خوب مدیریت کرده که مجمع در نهایت آرامش برای انتخابات آماده باشد.

 

 

***هاکی ؛ پیچیده تا دقیقه نود!

اما دولو بلافاصله بعد از پایان مجمع باید برود نطق خود را برای مجمع هاکی آماده کند.

در بین کاندیداهای هاکی هم دو گروه هستند که سفت و سخت دارند با هم مبارزه می کنند.

گروه اول با محوریت یک مدیر غیر متخصص جمع شده اند و از آنجا که در دوران مدیریت فرد مورد نظر در یک نهاد غیر دولتی دانشگاهی برخی از مدیران ارشد توانستند مدارج علمی را براحتی و با خوبی و خوشی توسط وی دریافت کنند دوست دارند حالا جبران زحمات کنند و اگر چه فرد مورد نظر جایگاهی نه در بین ورززشی ها و خانواده هاکی دارد و نه در بین ورزشی ها اما به هر حال وعده های بزرگی داده که بعید است به واقعیت نزدیک باشد. او زمانی بذل و بخشش داشت که پول یامفت جوانان مردم در دانشگاه غیر دولتی به سویش سرازیر می شد ولی الان که آنجا سمتی ندارد چرا یک سفر داخلی هم نمی تواند چند نفر را ببرد.

و اما کاندیدای ورزشی که از خانواده هاکی است یکی دیگر از شانس های مسلم است.

علی دولو سالها دبیر فدراسیون هاکی و رییس هیات هاکبی استان تهران بوده و به عنوان قائم مقام المپیاد ایرانیان ، دبیری فدراسیون کبدی ، سرپرستی فدراسیون بسکتبال و هندبال توانسته جربزه مدیریتی خود را نشان دهد.

خانواده هاکی به وی روی خوش نشان داده و آنگونه که از قرائن پیداست برخلاف برخی ها که القا می کنند یکی دو مدیر ورزشی در وزارت با کاندیدای دست و دلباز در امضای مدارک دانشگاهی هستند ولی وزارت ورزش بی طرف است و کار را به مجمع سپرده تا هر فردی را که مجمع انتخاب کرد به عنوان ریبیس هاکی حکم بزند.

انشالله شاهد اتفاقات خوب در هندبال و هاکی طی فردا و پس فردا باشیم.

ایلنا/ سیدرضا فیض آبادی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز