خبرگزاری کار ایران

مستند "آیدین" 16 بهمن اکران می شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۰۶۹

اشکان مهریار کارگردان مستند آیدین از اکران این فیلم در 16 بهمن خبر داد.

به گزارش ایلنا، مراسم یازدهمین سالگرد آیدین نیکخواه بهرامی ملی پوش فقید بسکتبال در تالار بسکتبال محموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و ملی پوشان حال و گذشته بسکتبال حضور داشتند، یاد و خاطره آیدین نیکخواه بهرامی گرامی داشته شد.

اشکان مهریار طراح اصلی این مراسم و کارگردان مستند آیدین در جریان برگزاری مراسم، کلیپی کوتاه از هم تیمی های آیدین مانند؛ حامد حدادی، پویا تاجیک، مهدی کامرانی، حامد آفاق و صمد نیکخواه بهرامی، برادر آیدین را پخش کرد که در آن درباره مسائل اخلاقی و موارد فنی آیدین نیکخواه بهرامی در دوران بازی او صحبت شد.

مهریار درباره پخش این کلیپ گفت: این کلیپ بخشی از مستند بلند آیدین است که روز 16 بهمن همزمان با سالروز تولد ملی پوش فقید بسکتبال اکران می شود.

کارگردان مستند آیدین این فیلم را نخستین فیلمی معرفی کرد که در مورد زندگی، دوران بازی و مرگ یک بسکتبالیست در ایران ساخته شده است.

مهریار گفت: زمان ساخت این فیلم دو سال طول کشیده است. در این فیلم هم تیمی های آیدین نیکخواه بهرامی، مربیان داخلی و خارجی او به همراه خانواده اش از جمله صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی، درباره او صحبت کرده اند و داستان زندگی آیدین نیکخواه بهرامی از کودکی تا زمان مرگش به شکل متفاوتی روایت شده است.

آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن تیم ملی بسکتبال 7 دی 1387 در سانحه دلخراش رانندگی در جاده چالوس درگذشت. قرار است مستند آیدین که نخستین فیلم بلند مهریار است برای اکران عمومی آماده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز