خبرگزاری کار ایران

شیمیدر آمده است به بسکتبال خدمت کند

صفرزاده: هر حرف ما را جنجال تلقی می کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۳۳

مدیران جوان باید حمایت شوند تا پرورش یابند. بسکتبال ایران به رفتار حرفه ای در تمامی بخش ها نیازمند است. ارتباط به روز و حرفه ای با بازیکنان و مربیان، فعالیت های جدید و نو برای جذب تماشاگر و تشویق مدیران جوان که می تواند نگرش ها در این زمینه را تغییر دهد تا بسکتبال جان تازه پیدا کند.

به گزارش ایلنا، جوان و پرانرژی است. برای بازگرداندن شیمیدر به لیگ برتر بسکتبال تلاش کرد تا بین رفتن و برگشتن این تیم زیاد فاصله نیفتد. آنها دو سال پیش به عنوان سرمایه گذارخصوصی در ورزش انتظاراتی از مسئولان داشتند که برآورده نشده بود. همان موقع هم این تیم جوان با عده ای از جوانان بسکتبال دست به کار بزرگی زد و تا رقابت های باشگاهی در غرب آسیا پیش رفت.

شیمیدر در بخش مدیریت هم با مدیری جوان اداره می شود. امیرحسین صفرزاده بعد از داوری بین المللی و جوانترین داور بسکتبال آسیا اکنون مدیر جوان باشگاه شیمیدر است. او روی اعتماد هنریک درغوکاسیان مالک شرکت شیمیدرسلف این مسئولیت را بر عهده دارد اما این مسئولیت در عین حال به بسکتبال پیام می دهد که جوانگرایی در بازیکنان، مربیان و مدیران بسکتبال امری ضروری است. نترسیدن از رشد و بزرگ شدن بازیکنان و مربیان و مدیران جوان، کاری که در شیمیدر شد و باید در بخش های دیگر بسکتبال انجام داد. مدیران جوان باید حمایت شوند تا پرورش یابند. بسکتبال ایران به رفتار حرفه ای در تمامی بخش ها نیازمند است. ارتباط به روز و حرفه ای با بازیکنان و مربیان، فعالیت های جدید و نو برای جذب تماشاگر و تشویق مدیران جوان که می تواند نگرش ها در این زمینه را تغییر دهد و بسکتبال جان تازه پیدا کند.

در حال حاضر مدیران خوش فکر و باتجربه باشگاهی داریم مثل شاپور یاوری در پتروشیمی بندرامام که تیمش نماینده ایران در جام باشگاههای جهان شده است.صفرزاده را شاید بتوان مدیری خوش آتیه، جوان و قاطع برای آینده بسکتبال در سطوح مختلف دانست که تا امروز برای تیمش در جهت بالندگی بسکتبال گام برداشته است.

او در 34 سالگی از هنریک درغوکاسیان به عنوان استاد خودش در مدیریت نام می برد و می گوید: کار کردن در کنار چنین فردی قطعا موجب کسب تجربه و افتخار خواهد بود. مدیریت وی در مواقع حساس خیره کننده است. ریسک پذیر ، منطقی، قاطع و راسخ ...که متاسفانه در کشورمان چنین مدیرانی کمتر داریم، مدیرانی که به جوانان اعتماد کنند و نه تنها از رشد آنها ممانعت به عمل نمی آورند، بلکه با دلسوزی و حساسیت فراوان به این امر کمک می کنند.

شیمیدر در بازی روز پنجشنبه گذشته نتیجه را در یک بازی نزدیک به پتروشیمی بندرامام باخت. عجب بازی بود! همه چیز داشت و تماشاگران و بینندگان تلویزیونی از یک بازی زیبا که برنده اش در وقت اضافی مشخص شد، لذت بردند.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر در پایان مسابقه به تیم حریف تبریک می گوید اما از برخی نارسایی ها ناراحت است و می گوید: اگر مسئولان پتروشیمی بندرامام بتوانند برای حریم مربیان و بازیکنان در سالن فکری بکنند که تماشاگر از بالای سرمان به ما توهین نکند خیلی خوب می شود. در این شرایط هر واکنشی توسط تیم مقابل جنجال تلقی می شود در صورتی که ما دنبال بسکتبال زیبا هستیم و می خواهیم در بسکتبال خدمت کنیم. بازی پنجشنبه مان این را ثابت می کند.

صفرزاده درباره رفتار و حرکات بهنام یخچالی و سرپرست تیمش در پایان مسابقه که در شبکه های اجتماعی منتشر شد می گوید: بازی سنگین و نزدیک بود و در وقت معمولی مساوی شد و در وقت اضافی 88 بر 85 به اتمام رسید. نمی خواهم بگویم چنین اتفاقاتی طبیعی است لیکن ترجیح می دهم درباره دلایل و شروع کننده آن صحبت نکنم تا زیبایی این مسابقه تحت الشعاع آن قرار نگیرد. من خودم در پایان به تیم میزبان بابت مسابقه زیبا تبریک گفتم. این نتایج در بسکتبال وجود دارد و زیبایی بسکتبال به این نتایج است. باید تیم را برای مسابقه بعدی آماده کنیم. بدون شک شیمیدر امسال مدعی جدی قهرمانی است و این امر با عملکرد بازیکنان در مسابقه پتروشیمی علیرغم اینکه دو بازیکن اصلی ما با سرماخوردگی و مصدومیت در زمین حضور داشتند، ثابت شد و حتی با نظر مساعد هیئت مدیره به اعضای تیم برای این مسابقه و به دلیل تلاشی که داشتند، پاداش نیز پرداخت خواهد شد. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و کادر فنی و بازیکنان انگیزه بسیار فراوانی برای کسب مقام قهرمانی دارند تا پس از چندین سال جام قهرمانی به تهران بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز