خبرگزاری کار ایران

سمیه عباسپور: برای خاطر دخترم مدال پارالمپیک توکیو را می خواهم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۰۰

ملی پوش پاراتیراندازی با کمان ایران گفت: در بازی های پارالمپیک ریو به حقم نرسیدم و می خواهم به خاطر دخترم مدال پارالمپیک توکیو را کسب کنم.

به گزارش ایلنا ؛ سمیه عباسپور  گفت: تمریناتم را با وجود آسیب دیدگی انجام می دهم و در شرایط کنونی که هوا سرد شده است تمریناتم را در یک نوبت انجام می دهم و عصر هر روز بدنسازی می کنم.
 
وی درباره آسیب دیدگی اش اظهار داشت: آسیب دیدگی شدیدی دارم به طوریکه پزشک مرا از فعالیت ورزشی  منع کرده است اما از آنجایی که هدف بزرگی دارم به تمریناتم ادامه می دهم. احساس می کنم نتوانستم حقم را در بازی های پارالمپیک ریو بگیرم و اگرچه درد زیادی را تحمل می کنم اما همچنان به تمریناتم ادامه می دهم.
 
کماندار ملی پوش ایران ادامه داد: دختر سه ساله ای دارم که به من نیاز بیشتری دارد اما ۱۱ روز در ماه را از او دورم چون تمرین می کنم و هدف بزرگم دخترم است تا به خاطر او بتوانم به مدال پارالمپیک دست یابم.
 
وی گفت: هدفم دخترم است و نه کسب مدال چون مدال و افتخار آفرینی من برای آینده فرزندم است. اگرچه پزشکم اعلام کرده غضروف های زانوی ام به شدت آسیب دیده اما تلاش می کنم و به آسیب دیدگی هیچ توجهی ندارم، چون هنوز به هدفم نرسیده ام و امیدوارم بتوانم با مدال آوری در بازی های پارالمپیک توکیو، شرمنده دختر و همسرم نشوم.
 
عباسپور در پایان به هدفش در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اشاره کرد و افزود: شرایط خوبی دارم و فرصت زیادی دارم تا در بازی های پاراآسیایی به اوج برسم و بتوانم به مدال طلای انفرادی دست یابم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز