خبرگزاری کار ایران

سرمربی پاراتکواندو: باید ۸۰ امتیاز از رقابت های قهرمانی جهان کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۸۰

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: رقابت های قهرمانی جهان ۸۰ امتیاز دارد و باید امتیاز لازم را برای کسب سهمیه بازهای پارالمپیک توکیو از این مسابقات به دست آوریم.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: رقابت های قهرمانی جهان ۸۰ امتیاز دارد و باید امتیاز لازم را برای کسب سهمیه بازهای پارالمپیک توکیو از این مسابقات به دست آوریم.
پیام خانلرخانی با بیان این مطلب گفت: بعد از رقابت های قهرمانی آسیا ملی پوشان کشورمان ۴۰ امتیاز کسب کرده و چهار ملی پوش در رده نخست رنکینگ جهانی قرار گرفتند.
وی افزود: این رقابت ها تجربه خوبی بود تا تیم ملی را برای مسابقات آینده آماده کنیم. این تیم برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو باید ابتدا در رقابت های جهانی شرکت کند.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو خاطرنشان کرد: برای کسب ورودی بازی های پارالمپیک باید مرحله به مرحله پیش رفته و امتیازات لازم را کسب کنیم. رقابت های قهرمانی جهان نیز ۸۰ امتیاز دارد و باید رده بندی جهانی مان را ارتقا دهیم.
وی ادامه داد: بازی های پاراآسیایی برنامه میان مدت ماست، اما رقابت های قهرمانی جهان امتیاز حساسی دارد که باید برای کسب آن تلاش کنیم.
خانلر خانی در خصوص اردوهای آمادگی تیم ملی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از اواخر مردادماه برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان لندن آغاز می شود. در این اردو مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، سعید صادقیان پور، اصغر عزیزی، محمدرضا شعبانی، احمد نریمانی، سجاد جوانبخت و حامد حق شناس که در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده اند و احتمالا نفرات جدیدی به اردو اضافه خواهند شد.
رقابت های پاراتکواندوی قهرمانی جهان اواخر مهر ماه در لندن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز