خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی اسلالوم:

برای کسب تجربه و ارزیابی از شرایط خودمان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۲۹

تیم ملی اسلالوم جوانان کمتر از 20 روز دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مربی تیم ملی اسلالوم جوانان در آخرین مرحله اردوی آمادگی این تیم اظهار داشت: تیم ما تقریبا یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و بچه‌ها از طریق فرآیند استعدادیابی جذب شدند و صفر تا صد خود را در تیم ملی حضور داشتند. 

بردیا مهرجو شروع کار قایقرانان را با تیم ملی مثبت ارزیابی و بیان کرد: اینکه بچه‌ها از اول در اختیار ما بودند بسیار مهم است. از نظر تکنیکی و فنی کاملا آن‌ها را شکل دادیم و اکنون قایقرانانی در اختیار داریم که هر چند کم تجربه هستند اما به صورت اصولی آموزش دیدند و تکنیک‌ها را زیبایی اجرا می‌کنند.

وی در خصوص تمرینات تیم خود تصریح کرد: به هر حال بیشتر تمرینات اسلالوم باید در آب خروشان باشد و با توجه به اینکه ما پیست استاندارد این رشته را نداریم، باید در روخانه‌ها تمرینات خود را انجام دهیم که البته این امر همیشه ممکن نیست. در حال حاضر هم شرایطی پیش آمده که مسابقات آسیایی در زمستان برگزار می‌شود و ما باید تیم را در این فصل به پیک می‌رساندیم.

مهرجو تاکید کرد: خوشبختانه اردوهای خوبی پشت سر گذاشتیم و با توجه به سردی هوا توانستیم تمرینات آبهای خروشان هم به بهترین شکل انجام دهیم. تمریناتی در رودخانه‌های مختلف کشور داشتیم و در کل 6 مرحله اردوی موفق پشت سر گذاشتیم.

وی درباره آخرین مرحله اردوی تیم خود تشریح کرد: در این مرحله اردوها را در دریاچه آزادی انجام دادیم و از امروز تا پایان اردو نیز به روخانه کرج می‌رویم. 3 تست در رودخانه خواهیم داشت تا با آشنایی کامل از شرایط قایقرانان به مسابقات اعزام شویم.

مربی تیم ملی اسلالوم جوانان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: نکته‌ای که در مسابقات قهرمانی آسیا امسال در تایلند وجود دارد این است که برای اولین بار رقابت‌های رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود و با توجه به شرایط سنی بچه‌های ما این مسئله خوب است و امکان موفقیت در رقابت‌ها را در اختیار ما می‌گذارد. البته به هر حال برخی کشورهای آسیایی سال‌ها است که در اسلالوم کار می‌کنند و حتی در سطوح جهانی حرف برای گفتن دارند و کار سختی پیش رو داریم.

وی افزود: اما امیدوارم که با توجه به پیشرفتی که بچه‌ها از خود نشان دادند بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم. ضمن اینکه ارزیابی دقیقی نیز از شرایط خودمان پیدا کنیم و بتوانیم مسیر پیش رو را تا مسابقات آینده با تجربه بیشتری تعیین کنیم.

مهرجو تلاش قایقرانانش در اردو را ستودنی دانست و تاکید کرد: علیرغم اینکه شرایط رشته اسلالوم سخت است و بچه ها ما نیز سن کمی دارند، اما انگیزه خیلی خوبی دارند و بسیار تلاش می‌کنند. به امید خدا با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا، با کوشش و انگیزه بیشتری به کار خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز