خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان دختر

مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان، گروه زنان برای حضور در بیست و نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان گروه زنان به منظور شناخت نفرات برتر برای شرکت در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور 233 هوگوپوش و 66 پومسه‌رو برگزار خواهد شد. رقابت‌ها انتخابی پومسه روز جمعه (15 بهمن‌ماه) از میان فرم‌های 6 تا 13 به قید قرعه، با تعیین کمیته فنی و به صورت انفرادی پیگیری می‌شود.

اما در بخش کیوروگی مبارزات اوزان فرد (46-، 53-، 62- و73- کیلوگرم) روز شنبه (16 بهمن‌ماه) انجام می‌شود و مبارزات اوزان زوج (49-، 53-، 67- و 73+ کیلوگرم) نیز روز شنبه (23 بهمن‌ماه) برگزار می‌گردد. پذیرش و وزن‌کشی مسابقات کیوروگی روز پیش از مسابقات از ساعت 15 تا 17 و همچنین روز مسابقات ساعت 7 تا 8 صبح در محل خانه تکواندو انجام خواهد شد.

این دوره از مبارزات با هوگوی الکترونیکی پیگیری می‌شود و مدال آوران یونیور سیاد 2015 کره‌جنوبی بدون نیاز به رقابت در این دوره از مسابقات، به نخستین اردوی تیم‌ملی دانشجویان دعوت می‌شوند.

گفتنی است؛ بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان از تاریخ 28 مردادماه تا 8 شهریورماه سال 1396 به مدت 11 روز در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۵۴۱۸۹