خبرگزاری کار ایران

هتل میلیوم کلمبیا میزبان کاروان سه نفره وزنه برداری ایران

کاروان سه نفره وزنه برداری ایران پس از حضور در شهر کارتاگینای کلمبیا آماده رقابت سهراب مرادی با وزنه برداران 94 کیلویی حاضر در این تورنمنت گزینشی المپیک می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک2016 ریودوژانیرو در قاره آمریکا از امروز(دوشنبه17 خرداد) در شهر کارتاگینای کشورکلمبیا آغاز می‌شود. برهمین اساس، سهراب مرادی وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم کشورمان پس از پایان جام بین‌المللی فجر (گزینشی المپیک2016 ریو) به همراه علی مرادی، رئیس فدراسیون و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی به کشور کلمبیا در آمریکای جنوبی سفر کردند تا سهراب پس ازشرکت در دومین تورنمنت گزینشی بتواند مجوز حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو را دریافت کند.

سهراب مرادی پس از حضور در شهر کارتاگینا میزبان برگزاری مسابقات، نخستین تمرین خود را در هوای شرجی این شهر انجام داد تا شنبه هفته آینده 22 خرداد (11 ژوئن) در سالن الیدور به روی تخته برود.

هم اکنون سهراب مرادی به همراه علی مرادی و سجاد انوشیروانی در هتل میلیوم شهرساحلی کارتاگینا که دارای آب و هوایی شرجی و گرم با رطوبت 80 درصد است حضور دارند.

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص وضعیت سهراب مرادی پس از سفر به کلمبیا گفت: در حال حاضرشرایط سهراب خیلی خوب است. آب و هوای شهر ساحلی کارتاگینا گرم و شرجی است و تقریباً شبیه است به شرایط آب و هوایی ریو. سهراب بعد از حضورمان در این شهریک جلسه تمرین کرد و امروزنیز دو جلسه صبح و بعداز ظهر تمرین می‌کند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص سطح کیفی مسابقات در کلمبیا و مقایسه آن با جام بین‌المللی فجرتاکید کرد: اصلاً سطح کیفی و کمی جام فجر و میزبانی ما با مسابقات کلمبیا قابل قیتس نیست. شرایط مسابقات و میزبانی ما خیلی بالاتر و بهتر از کلمبیا بود و این تورنمنت یعنی رقابتهای پان آمریکن درسطح کیفی پایینی برگزار می شود؛ البته برای ما مهم حضور سهراب در این میدان گزینشی و کسب مجوز شرکت در بازی‌های المپیک 2016 ریو اهمیت دارد.

مسابقات گزینشی المپیک 2016 ریو در شهر کارتاگینا کشور کلمبیا 17 تا 22 خرداد برگزار می‌شود.

  

 

کد خبر : ۳۷۸۱۰۷