خبرگزاری کار ایران

توافق نامه پخش زنده مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی امضا شد

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، از انجام توافق نهایی فدراسیون با مدیریت ورزش شبکه سوم سیما برای پخش زنده مسابقات و تولید برنامه های ورزشی در این حوزه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، محمود صیدانلو گفت: توافق نامه پخش زنده مسابقات مختلف قهرمانی کشور و همینطور برنامه سازی در حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی با شبکه سوم سیما به امضا رسیده و به زودی این شبکه کار تولید و پخش زنده را آغاز خواهد کرد.
صیدانلو اظهار کرد: پیشتر در دیداری که با آقای میر حسینی مدیر شبکه سوم سیما داشتیم، بر اهمیت برنامه سازی در این حوزه و ضرورت ها و جاذبه های پخش زنده مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید شد و به نتایج بسیار خوبی رسیدیم.
وی اضافه کرد: این موافقت نامه بین صدا و سیما و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و با حضور محمد حسین آقا زمانی امضا شده است و به زودی پخش برنامه ها و مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از شبکه سه از سر گرفته می شود.
به گفته صیدانلو با ایجاد بسترهای مناسب به زودی شاهد تحولات بزرگی در عرصه رسانه ای به خصوص در حوزه رادیو و تلویزیون و نحوه پوشش مسابقات و برنامه های فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خواهیم بود.

 

کد خبر : ۳۷۷۶۸۷