خبرگزاری کار ایران

با حضور مهرعلیزاده و برخی مسوولان ایران؛

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جام جهانی ورزش های روزخانه ای برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۷۸

چهارمین دوره رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از روز ۴ شنبه در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز شده که در این دوره از مسابقات، ورزشکاران ۱۹ کشور جهان حضور دارند.

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارمین دوره رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از روز ۴ شنبه در زورخانه فردوسی شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز شده که در این دوره از مسابقات، ورزشکاران ۱۹ کشور جهان حضور دارند.

بعد از انجام رقابت های بخش زورخانه ای و مسابقات هترهای فردی که به ترتیب در روزهای ۴ شنبه و ۵ شنبه برگزار شدند، عصر امروز(۵شنبه) آیین افتتاحیه این مسابقات برگزار شد.

در این مراسم، محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای، فرهاد طلوع کیان رئیس فدراسیون ایران، حسین گروسی نماینده مردم ملارد، شهر قدس و شهربار در مجلس شورای اسلامی، محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان، مقداد نجف نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه مسوولان ورزش تاجیکستان و روسای فدراسیون های زورخانه ای کشورهای حاضر در این رقابت ها حضور داشتند.

از جمله نکات جالب مراسم افتتاحیه، اجرای حرکات ورزش های زورخانه ای مشترک توسط ورزشکاران تیم های شرکت کننده بود که تشویق حاضران را به دنبال داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز