خبرگزاری کار ایران

سجادی خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه مالی با ۳۸ فدراسیون تا ۲۳ اسفند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۵۷

بودجه فدراسیون‌ها بر اساس سر فصل‌های برنامه‌ای خواهد بود و هر فدراسیونی با توجه به برنامه مصوب در سال آینده اعتبار دریافت خواهند کرد.

معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با ۳۸ فدراسیون تا ۲۳ اسفند ماه تفاهم نامه مالی امضاء می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با شش فدراسیون چوگان، دوچرخه سواری، ورزش‌های سه‌گانه، والیبال، تنیس روی میز و هندبال امروز تفاهم نامه مالی امضاء کردیم.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان افزود: تاکنون برنامه‌های مالی ۱۳ فدراسیون از جمله فوتبال را بررسی کرده‌ایم و تا ۲۳ اسفند تفاهم نامه‌های ۳۸ فدراسیون را بررسی، تصویب و تفاهم نامه مالی امضا خواهیم کرد.

سجادی اضافه کرد: میزان اعتباری که وزارت‌ورزش به فدراسیون‌های برای سال ۹۴ مشخص شده و آنها باید گزارش عملکرد مالی خود را بر اساس فرم‌های ابلاغ شده به این معاونت ارسال کنند تا پرداخت‌های آنها برای سال جدید به تعویق نیفتد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت‌ورزش تاکید کرد: عمدتا بودجه فدراسیون‌ها بر اساس سر فصل‌های برنامه‌ای خواهد بود و هر فدراسیونی با توجه به برنامه مصوب در سال آینده اعتبار دریافت خواهند کرد.

سجادی درباره وضعیت فدراسیون وزنه‌برداری هم گفت: طی روزهای آینده سرپرست این فدراسیون معرفی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز