خبرگزاری کار ایران

باید نتایج ما بهتر از سال‌گذشته باشد؛

کواچ: خوشحالم یک‌سال دیگر در ایران می‌مانم / کم حرف می‌زنم تا بیشتر کار کنم

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۶۷

امسال مسئولیت‌های زیادی داریم و باید نتایج سال‌گذشته را تکرار کنیم و حتی بهتر از گذشته باشیم. اردوی تیم ملی از ۴ آوریل آغاز می‌شود و من ۷ الی ۸ هفته نیاز دارم تا بازیکنانم را به مرز آمادگی برسانم.

نشست خبری کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در آمفی‌تئاتر هتل آکادمی فوتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسلوبودان کواچ در ابتدای این نشست با بیان اینکه خیلی خوشحالم یک‌سال دیگر در ایران حضور دارم، اظهار کرد: خوشبختانه فدراسیون والیبال ایران به دلیل نتایجی که سال قبل گرفتیم کارم را تایید کرده است.

وی افزود: سال قبل هم قولی نداده بودم، امسال هم به همین ترتیب است اما این را می‌گویم که به سختی کار می‌کنیم و نتیجه عملکرد خوب ما نتایجی است که می‌گیریم. نتایجی که سال‌ قبل به دست آوردیم ثمره تلاش همه مجموعه بود و باعثشد جزو ۴ تیم لیگ‌جهانی باشیم و در بازی‌های آسیایی به عنوان نخست رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال کشورمان با یادی از حسین معدنی مربی فقید والیبال‌کشورمان ادامه داد: جا دارد از حسین معدنی و تلاش‌هایش به نیکی یاد کنیم. او در موفقیت‌های ما نقش پررنگی داشت.

کواچ درباره دعوت از بازیکنان به تیم ملی توضیح داد: بازیکن‌های زیادی به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند اما در نهایت ۱۴ بازیکن با ما خواهند بود تا بتوانیم به چیزی که استحقاقش را داریم برسیم.

وی اضافه کرد: امسال مسئولیت‌های زیادی داریم و باید نتایج سال‌گذشته را تکرار کنیم و حتی بهتر از گذشته باشیم. اردوی تیم ملی از ۴ آوریل آغاز می‌شود و من ۷ الی ۸ هفته نیاز دارم تا بازیکنانم را به مرز آمادگی برسانم.

سرمربی تیم والیبال کشورمان با تاکید بر اینکه من خیلی از اهل صحبت نیستم، اضافه کرد: همه چیز در زمین مسابقه مشخص می‌شود و نتایجی که می‌گیریم عملکرد ما را مشخص می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که سال‌گذشته در انتخاب فهرست اولیه تیم ملی نقشی نداشتید، آیا امسال بازیکنان با نظر مستقیم شما انتخاب می‌شوند، گفت: پارسال هم با همکارانم مشورت کردم و در انتخاب بازیکنان نظر دادم. امسال هم فیلم بازی های لیگ را دیده‌ام و بازیکنان شایسته را به تیم دعوت می‌کنم. ایران استعدادهای خوبی در والیبال دارد، علاوه بر آنها امسال بازیکنان جدیدی را هم به تیم ملی دعوت می‌کنم.

کواچ همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه لیگ امسال کیفیت پایینی داشت، آیا این کار شما را سخت نمی‌کند و ۸ هفته برای شما کافی است، توضیح داد: بله؛ این مدت کافی است، ضمن اینکه پیش از آن ۲۰ روز به بازیکنان استراحت می‌دهم. البته ممکن است در بازی نخست آمادگی مطلوبی نداشته باشیم اما در ادامه بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به بازیکنان خارجی حاضر در لیگ ایران اضافه کرد: حضور این بازیکنان نشان‌دهنده کیفیت بالای لیگ ایران است و لیگ ایران در سطح پایینی برگزار نمی‌شود.

کواچ در باره برنامه‌ریزی برای سهمیه المپیک ریو اظهار کرد: ما نشان دادیم توانایی شکست هر تیمی را داریم. امسال هم باید شیوه بازی با تیم‌هایی مانند فرانسه را بیاموزیم، قطعا برای المپیک برنامه‌هایی داریم که آنها را دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که سعید معروف به دلیل دور بودن از اردوهای تیم ملی آیا برای ادامه کار با این تیم آمادگی لازم را دارد، اظهار کرد: معروف در بهترین لیگ دنیا بازی می‌کند، ضمن اینکه او بهترین پاسور دنیا است. حضور او در لیگ‌روسیه و جام باشگاه‌های اروپا باعثمی‌شود با بالاترین آمادگی به ما اضافه شود. کار اصلی ما با بازیکنانی است که اینجا حضور دارند و تلاش می کنیم آنها را در زمان مقرر به آمادگی مطلوب برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز