خبرگزاری کار ایران

از منابع مالی غیر دولتی پول تزریق کردیم؛

خادم: انتخاب مدیرعامل اول فصل پرسپولیس اشتباه کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۲۷

بازیکنان پرسپولیس بیش از ۱۰ میلیارد تومان پول گرفته‌اند و در مقابل برخی از تیم‌هایی که به آنها باخته‌اند پول بسیار بیشتری دریافت کرده‌اند و انتظارات نیز از آنها بیشتر است

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در فرآیند واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: مدیرعامل اول فصل پرسپولیس کارنامه خوبی داشت اما در مرور زمان نشان داد در انتخاب او اشتباه کردیم.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم در گفت‌وگو با رادیو گفت: عدم موفقیت یک تیم ورزشی می‌تواند ۲ دلیل داشته باشد یا ضعف فنی یا ضعف مدیریتی و در زمانی که تیمی نتیجه نمی‌گیرد باید به دنبال ضعف‌فنی بود. وزارت‌ورزش برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال مانند هم فعالیت کرد و کادر فنی که ابتدای فصل مسئولیت هدایت دو تیم را برعهده داشت از مقبولیت بسیار خوبی در میان هواداران برخوردار بودند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت استقلال و نتایج این تیم به خوبی مشخص است اما در پرسپولیس هم ما از ابتدا به دنبال حل مشکلات این تیم بودیم و به عنوان مالک باشگاه تا جایی‌که توانستیم از منابع مالی غیر دولتی به این تیم پول تزریق کردیم. در باشگاه استقلال هیات‌مدیره به خوبی توانست از این منابع بهره‌مند شود اما در پرسپولیس وضعیت به شکل دیگری بود.

وی اظهارکرد: در ابتدای فصل خیلی‌ها از ما ایراد می‌گرفتند که ما مدیریت قوی‌تری را برای پرسپولیس نسبت به استقلال انتخاب کردیم و از نظر مقبولیت مدیرعامل‌سابق تیم شرایط خوبی داشت اما در ادامه فصل مشاهده کردیم که وضعیت این‌گونه نیست. نوع رفتارهایی که صورت گرفت باعثبدبینی کادر فنی نسبت به اعضای هیات‌مدیره و مشکلات‌فراوان دیگری شد و چالش جدی را در باشگاه ایجاد کرد. متاسفانه انتخاب ما برای مدیریت باشگاه پرسپولیس اشتباه بود و این مساله در مرور زمان ثابت شد. ظرف ۵ ماه ۱۴ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس تزریق شد اما متاسفانه این مبلغ به شکل غلطی هزینه شد. پرداخت‌هایی در این مدت انجام شد که اصلا قابل‌انتظار نبود به ویژه در مورد برخی بازیکنان فصل قبل این تیم که در نهایت هم از پرسپولیس جدا شدند. متاسفانه به برخی از این بازیکنان حتی بیش از ۱۰۰ درصد مبلغ قرارداد پرداخت شد.

خادم با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای حمید رضا سیاسی مدیرعامل دوم پرسپولیس، گفت: مسایلی که برای وی ایجاد شد قابل پیش‌بینی نبود و او در مدت حضورش توانست برخی مشکلات را برطرف کند. بازیکنان پرسپولیس بیش از ۱۰ میلیارد تومان پول گرفته‌اند و در مقابل برخی از تیم‌هایی که به آنها باخته‌اند پول بسیار بیشتری دریافت کرده‌اند و انتظارات نیز از آنها بیشتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز