خبرگزاری کار ایران

دولو مطرح کرد:

گفت‌وگو با حامد حدادی درباره خداحافظی از تیم ملی بسکتبال

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۰۲

فعلا که صحبتی با حدادی نداشته ام، اما قطعا با او در مورد تصمیمی که گرفته، صحبت خواهم کرد. چرا که او بازیکنی بزرگ و باارزش برای بسکتبال ایران است.

سرپرست فدراسیون بسکتبال گفت: حدادی گفته بعد از جام ملت‌های آسیا با تیم ملی خداحافظی می‌کند، هر چند هنوز صحبتی با او نداشته‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم اعطای جام قهرمانی و مدال‌های تیم‌های اول تا سوم لیگ ملی بسکتبال عصر روز گذشته، در هتل اوین‌تهران برگزار شد که در این مراسم، خبر خداحافظی حامد حدادی از تیم ملی بسکتبال دهان به دهان چرخید.

رمضانعلی دولو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره خبر خداحافظی حدادی از تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: من هم خبر را از طریق رسانه‌ها شنیدم. گویا حامد گفته بعد از جام ملت‌های آسیا، با تیم ملی خداحافظی می‌کند. فعلا صحبتی با حدادی نداشته‌ام، اما قطعا با او در مورد تصمیمی که گرفته، صحبت خواهم کرد، چراکه او بازیکنی بزرگ و باارزش برای بسکتبال ایران است.

سرپرست فدراسیون بسکتبال در ادامه درباره برگزاری جشن اهدای جام قهرمانی و مدال‌های تیم‌های مهرام، پتروشیمی بندر امام و دانشگاه‌آزاد تصریح کرد: مراسم خیلی‌خوبی بود که همه اهالی بسکتبال محبت کردند و در این جشن حضور یافتند. به هر حال، این وظیفه ما بود که برای خانواده خوب بسکتبال کاری انجام دهیم.

شایان ذکر است، مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا شهریور سال آینده به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز