خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

محکوم کردن رفتارهای غیر اخلاقی در افتتاحیه پیست شمشک

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۱۵

رفتارهای غیر اخلاقی و ناشایست عده‌ای در مراسم افتتاحیه پیست شبانه شمشک که توسط بهره‌بردار برگزار شد٬ بدون اطلاع و هماهنگی با این شرکت بوده و مورد اعتراض و قطعا برخورد قرار خواهد گرفت.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، رفتارهای غیر اخلاقی و اعمال خلاف قانون عده‌ای را در مراسم افتتاحیه پیست شبانه شمشک محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای رفتارهای غیر اخلاقی در مراسم افتتاح پیست شبانه شمشک را محکوم کرد

در متن این اطلاعیه آمده است: " رفتارهای غیر اخلاقی و ناشایست عده‌ای در مراسم افتتاحیه پیست شبانه شمشک مورخه ۱۶ بهمن امسال که توسط بهره‌بردار برگزار شد٬ بدون اطلاع و هماهنگی با این شرکت بوده و مورد اعتراض و قطعا برخورد قرار خواهد گرفت.

این شرکت مخالف هرگونه رفتارهای غیر اخلاقی و خارج از عرف و شرع در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد بود. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با حمایت از اقدامات مقامات انتظامی و قضایی، خواستار برخورد با خاطیان و هنجارشکنان است.

همچنین از حسن نیت و همکاری نیروی‌انتظامی در ایجاد امنیت در اماکن عمومی کمال تشکر را داشته و اعلام می‌دارد با جدیت تمام با خاطیان بر اساس قانون و مقررات رفتار خواهیم کرد. "

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز