خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ورزش؛

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۱۵خرداد کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۸۴

گودرزی صبح امروز همزمان با فرار سیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف استادیوم ۱۵ هزار نفری ۱۵ خرداد، آن را افتتاح کرد.

با حضور وزیر ورزش و جوانان صبح امروز استادیوم ۱۵ هزار نفری ۱۵ خرداد کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی صبح امروز همزمان با فرار سیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب ضمن بازدید از بخش‌های مختلف استادیوم ۱۵ هزار نفری ۱۵ خرداد، آن را افتتاح کرد.

محمود گودرزی پس از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه به کرمانشاه سفر کرد تا از پروژه‌های ورزشی این استان بازدید کند.

همچنین مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مراسم افتتاح ورزشگاه خرداد اظهار داشت: خدا را شاکرم همزمان با پیروزی انقلاب در بین شما هستم و به برکت این روز و در سایه فرامین مقام معظم رهبری و در سالی که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و جهادی نام گرفته وبا سخنان مدبرانه رییس‌جمهوری در جهت ایجاد امید، خدمتی کوچک را به انجام رسانیده ایم.

مدیر عامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی افزود: افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری پانزدهم خرداد در راستا اهداف دولت یازدهم در چهارچوب فعالیت‌های وزارت ورزش و جوانان با حمایت‌های محمود گودرزی و همکاران مان در شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی برای ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف کرمانشاه است. امیدواریم این فضای ورزشی در مسیر سلامتی، شادی و نشاط به بهترین شکل مورد بهره برداری قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز