خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجدید میثاق با امام(ره)؛

گودرزی: جامعه ورزش ثابت کرده همواره در پی اعتلای نام ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۹۱

یکی از آرمان های امام راحل، تعالی نام ایران و اسلام بوده است و جامعه ورزشی هم همواره در این مهم تلاش کرده و به عبارت دیگر ورزش ما در جهت محقق کردن خواست امام بزرگوار و هم چنین رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تحقق آرمان های بلند امام راحل و منویات مقام معظم رهبری آنچه را که در توان داریم به کار خواهیم گرفت.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی پیش از ظهر امروز، در مراسم تجدید میثاق جامعه بزرگ ورزش با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: امروز جامعه بزرگ ورزش همگام با آحاد مردم، گردهم آمدند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های معمار انقلاب با آرمان های مقام معظم رهبری نیز تجدید بیعت کنند.

وی در ادامه به تلاش های جامعه ورزش در جهت اعتلای نام ایران اشاره کرد و افزود: یکی از آرمان های امام راحل، تعالی نام ایران و اسلام بوده است و جامعه ورزشی هم همواره در این مهم تلاش کرده و به عبارت دیگر ورزش ما در جهت محقق کردن خواست امام بزرگوار و هم چنین رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است.

وزیر ورزش و جوانان با تصریح بر این که ورزش توانسته بخشی از این اهداف را محقق کند، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم بیش از این ها در تحقق آرمانهای رهبری توفیق پیدا کنیم و جامعه ورزش با وصف العین قرار دادن رهنمودهای ایشان و توجهات ولی عصر(عج) بتواند موجبات سربلندی ایران اسلامی را فراهم کند.

او از ورزش به عنوان ابزاری قدرتمند برای اعتلای نام ایران و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر بلندای ایران و جهان نام برد و افزود: ورزش توانسته است پرچم مزین به نام الله را توسط جوانان در میادین بین المللی به اهتزاز درآورد.

او خاطر نشان ساخت: امروز جامعه ی ورزشی ما حمایت می کند از کسانی که به دنبال سربلندی نام ایران اسلامی هستند. سربازانی که در حال حاضر برای رفع تحریم های ظالمانه که بر کشور ما تحمیل شده وسربازانی که درسیاست خارجه ما تلاش می کنند، سربازانی که به دنبال تحقق استقلال در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای هستند و جامعه ورزش امروز حمایت می کند از این خواسته بزرگ ملت ایران و هم چنین تلاش هایی که دولت تدبیر و امید در جهت تحقق این خواست انجام می دهد.
وزیر ورزش و جوانان در این مراسم همچنین اخلاق و ارزش های معنوی در ورزش ایرانی را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم جامعه ورزش بیش از پیش بتواند در حوزه ی اخلاق، توسعه فرهنگ و استقلال کشور تلاش کند.
او تاکید کرد: جامعه بزرگ ورزش برای حضور در راهپمایی استقلال و آزادی ۲۲ بهمن همراه با ملت شریف و بزرگ ایران پرشورتر و گسترده ترحضور خواهد یافت و در همان جا با آرمان های امام بزرگوارو مقام معظم رهبری و سیاسست های دولت تدبیر و امید تجدید بیعت می کند.

در این مراسم سید مناف هاشمی، سید نصرالله سجادی، رباب شهریان، عبدالحمید احمدی، شعبانی بهار، گرشاسبی، خرم و جمعی از مدیران و معاونان وزارت ورزش و جوانان محمود گودرزی را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز