خبرگزاری کار ایران

اعتراض به کارشناس برنامه توپ؛

هاشمی: تلاش بازیکنانم به سخره گرفته شد / توفیق: نگفتم مهرام خشن بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۰۵

پس از انتقادات هاشمی، توفیق هم با گفتن خسته‌نباشید، عذرخواهی و تبریک به او توضیح داد: من هرگز نگفتم تیم شما خطاهای عمدی و بازی خشن را در دستور کارش قرار داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام پس از پایان دیدار این تیم برابر پتروشیمی که با برتری شاگردانش به پایان رسید در واکنش به نظرات کارشناسی علی‌ توفیق گفت: هرگز دستور بازی خشن به شاگردانم ندادم و تلاش ‌آن‌ها در پایان بازی به سخره گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار چهارم تیم‌های پتروشیمی و مهرام در فینال لیگ ملی بسکتبال، امشب با برتری ۷۴ بر ۷۳ به سود شاگردان مصطفی هاشمی در سالن اندیشه ماهشهر به پایان رسید.

سرمربی مهرام، ‌ هنگامی که پس از این دیدار روی خط برنامه زنده توپ آمد در اعتراض به اظهارات علی توفیق، کارشناس این برنامه که گفته بود بازی دو تیم درگیرانه دنبال شد، گفت: ایشان چیزی گفت که شئونات بسکتبال را رعایت نکرد. با اظهارات ایشان تلاش بازیکنانم به سخره گرفته شد.

وی ادامه داد: چه زمانی بازیکنان من خطاهای آنچنانی انجام دادند؟ این را می‌توانید از صمد نیکخواه بهرامی در تیم حریف هم بپرسید. متاسفانه پیش از بازی هم برخی گفت‌وگوها با من شد که شئونات بسکتبال را به بازی گرفت. من همیشه به همکارانم احترام گذاشته‌ام و هرگز درباره داوری صحبت نکردم. این بازیکنان ا فتخار بسکتبال ایران به حساب می‌آیند و نباید با یک شکست درباره سرنوشت آقای حاتمی یا آقای شاهین‌طبع صحبت کنیم.

هاشمی با بیان اینکه، خطای بازیکنان پتروشیمی باعثشد روی سینه یکی از بازیکنانم ۹ بخیه بخورد، اضافه کرد: مهم این است که به هم احترام بگذاریم و نگاه به بسکتبال خوب باشد. این برد نتیجه تلاش بازیکنانم بود. آن‌ها چنان تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشتند که باعثشد من خجالت بکشم.

پس از انتقادات هاشمی، توفیق هم با گفتن خسته‌نباشید، عذرخواهی و تبریک به او توضیح داد: من هرگز نگفتم تیم شما خطاهای عمدی و بازی خشن را در دستور کارش قرار داد. منظور من این بود که بسکتبال بازی درگیرانه‌ای است و برخوردهای شدید در آن اجتناب‌ناپذیر است.

هاشمی هم با توضیحات توفیق قانع شد تا این سوتفاهم برطرف شود.

تیم بسکتبال مهرام امشب با برتری ۷۴ بر ۷۳ مقابل میزبانش، پتروشیمی بندرامام فاتح نخستین لیگ ملی بسکتبال ایران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز